ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
gilsadgat  
#1 נשלח : יום שלישי 01 מרץ 2011 03:10:58(UTC)
gilsadgat


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/01/2011(UTC)
הודעות: 28

אהלן

שמי גיל ואני וחבר נוסעים באפריל הקרוב לטיול חוצה יבשת אסיה של שמונה חודשים , מגרוזיה דרך ארמניה , אזרבייג'אן , אוזבקיסטאן , טאג'יקיסטאן קירגיסטאן ומונגוליה ומקנחים בסין .

שנינו טיילים רציניים וותיקים , אני בוגר שביל ישראל , הוא היה מדריך בחוגי סיור ואנחנו מחפשים המלצות על טראקים רציניי במדינות האלה , בדגש על גרוזיה , אזרבייג'אן , טאג'יקיסטן וקירגיסטאן .

אשמח מאד לשמוע מאנשים שטיילו במקומות האלו או שיפנו אותי לאנשים שטיילו , מעבר לזה אם יש לכם מקורות מידע טובים להתחיל דרכם תכנון של רצף של טראקים , גם אם שמעתם על כמה .

הכוונה בגדול להקדיש פחות או יותר חצי מהטיול לטראקים , עם דגש על טראקים של סדרי גודל של עד שבוע (פחות או יותר) עם רמת עצימות גובה , אנחנו מגיעים מצויידים ורעבים גם למשלחות קטנות להרים כדיי להצתרף אליהם .

אשמח לכל סוג של מידע

המון תודה

מממן
zvikamr  
#2 נשלח : יום ראשון 06 מרץ 2011 18:35:54(UTC)
zvikamr


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/02/2010(UTC)
הודעות: 143

תודות: 9 פעמים
קיבל תודה: 66 פעמים ב 28 הודעות

גרוזיה - בחבל סוונטי אפשר לעשות טרק של 3-4 ימים בין כפרים (הכי פופולרי - ממסטיה לאושגולי). כך גם בחבל תושטי. טרק ארוך יותר (כשבוע+) שדורש גם לינה בשטח הוא משאטילי בחב-סורטי לתושטי. יש חנות מפות טובה אם כי יקרה בטביליסי שם אפשר להדפיס מפות טופוגרפיות לא רעות. קח בחשבון שהפאסים בטרקים אלה, כמו גם דרך הג'יפים לחבל תושטי מתפנים משלג סביב אמצע יוני.

טאג'יקיסטאן - אזור טרקים פופולרי הוא הרי הפאן בסמוך לגבול אוזבקיסטאן (לא הייתי). ברמת הפאמיר יש הרבה אפשרויות לטרקים, קצרים וארוכים. אפשר ללכת בין כפרים בעמק הבארטאנג היפהפה. טרק מאתגר יותר הוא מבאצ'ור או בולונקול דרך אגם סארז' לברצ'דב בעמק הבארטנג (בזמנו נדרש פרמיט מיוחד להגעה לאגם סארז' - כדאי לבדוק). מקור מצוין והכרחי לטיול באזור הוא מפת הפאמיר של gecko maps השוויצרים (אפשר להזמין באינטרנט, או להשיג בחורוג), וכן האתר pamirs.org.

קירגיזסטאן - יש טרק ארוך וקשה יחסית בקצה המזרחי הנידח והכמעט לא מיושב של המדינה (לא הייתי). טרקים קלים וקצרים יותר יש באזור אגם קרקול (אלטין-אראשן), אגם סונג-קול, בישקק, ארסלן בוב. אם אתם מגיעים בדרך הפאמיר מטאג'יקיסטאן, קרוב לסארי טאש (הכפר הסמוך לגבול) יש טרק לבייס קמפ של פסגת לנין.

קיים כמובן מידע רב באינטרנט, למשל בפורום מרכז אסיה של הלונלי-פלנט.

yotam k  
#3 נשלח : יום ראשון 06 מרץ 2011 22:17:14(UTC)
yotam k


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 21/11/2010(UTC)
הודעות: 149
גבר
ישראל

קיבל תודה: 2 פעמים ב 1 הודעות

zvikamr , ידע מרשים!
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.