 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 04/01/2013(UTC) הודעות: 1
|
ברצוני לספר על מקרה נוסף של שירות גרוע וחוקי הרשת שמונעים מהלקוחות לחזור לרכוש ברשת. לפני מספר ימים הגענו לחנות ריקושט בגרנד קניון בחיפה וראינו שלט על מבצע למוצרים של חברת רגטה שהיו על מדפים מתחת לשלט. בין המוצרים היו גם נעליים של אותה חברה. שמחנו שיש עסקה טובה על הנעליים ואחרי זמן ממושך של מדידות נגשנו לקופה ושם התברר כי למרות שהיה שלט על כל המדפים ולא היה כתוב שום דבר חוץ מ-30% הנחה, דווקא על הנעליים ההנחה לא חלה!!!!!! למרות שההודעה לא דיברה על שום יוצאי דופן והטעה את הלקוחות, הצוות הגיב ב ''מצטערים, אין מה לעשות ...'' וגרם לנו להתעצבן מרמאות ולצאת מהחנות בלי לקנות שום דבר. בחו''ל ההתנהגות הזאת פשוט לא סבירה והיה צפוי שצוות החנות יכבד את זמן הלקוחות ויודה בטעות שלו וימצא את הדרך לשמור את ההנחה. הטעות היא לא של הלקוח, אלא זאת רמאות!!!! זה מה שיגרום לנו לבחור לא לקנות בחנות הזאת.juliab41277.8922106481
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 04/01/2013(UTC) הודעות: 1
|
לקוחת ריקושט שלום
שמי שבתאי קמחי ואני מנהל את החנות בגראנד קניון
תלונתך מוצדקת השילוט בהחלט מטעה ותודה על תשומת הלב והערותיך המבצע היה על חולצות מיקרו פליז של רגטה והשילוט בהחלט לא ברור מחר בבוקר השילוט יוחלף. תוכלי אם תרצי לקבל את הנעלים בהנחה כפי שהבנת מהשילוט(תגידי לאחד העובדים שאישרתי לך)
ועכשיו לעיקר מבחינתי..אנחנו לא רמאים וזו לא רמאות פשוט טעות בניסוח המבצע ללא כוונה רעה ,אנו עושים כמיטב יכולתנו לתת שרות טוב אמין והוגן וזה לא סיסמא אלא עבודה קשה יום יום שעה שעה
בברכה שבתאי קמחי
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 20/11/2009(UTC) הודעות: 1,416
תודות: 324 פעמים קיבל תודה: 241 פעמים ב 168 הודעות
|
שבתאי,
כל הכבוד על המענה המהיר, הענייני שהולך לקראת הלקוח - עשית שירות טוב לחנות שלך...
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 26/11/2012(UTC) הודעות: 1,042   מיקום: Karmiel תודות: 81 פעמים קיבל תודה: 180 פעמים ב 109 הודעות
|
זה שזה מקרה בודד ולא משקף את יחס בכל הסניפים היה ברור לי מלכתחילה.
כל הכבוד שבתאי, רואים שדועגים ללקוחות של ריקושת.
עשיתם טעות - לקחתם אחריות.
וזה עושה חשק לקנות בחנויות כאלה. מה שכן, עדיף היה שהעובדים היו פונים אליך במקרים כאלה ולא להתחיל את תלונות וכו...
|
מטיילים הם עם מוזר. לוקחים כמה שיותר אוכל, הולכים רחוק שאפשר ואוכלים את הכל שם. |
|
|
|
 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 18/06/2012(UTC) הודעות: 1,118
|
בהתיחסות כללית לא לחנות ,חברה,רשת מסויימת בכל תחומי המכירה לא רק ציוד טיולים השרות בחנויות בארץ בכל התחומים לא רק בציוד טיולים חייב להשתפר.
ולשפר את חווית הקניה של הלקוח (אולי אחרי הבחירות יעבור חוק חיוך חובה )
צריך התיחסות מנומסת וסבלנית ללקוח לא עוזבים שירות ללקוח כשמישהו אחר או לקוח אחר נכנס שיחכה בסבלנות מה שאין בישראל לצערי,כשיש לקוח לא מדברים באייפון.פלאפון ,טלפון(מכת מדינה)
ידע מיקצועי של המוכרים, עמידה בהבטחות ובמבצעים, לא מטעים את הלקוח בנתונים של המוצר, לדוגמא וזה נכון בלי התיחסות לחנות,רשת,או חברה מסויימת ש"קש שמיועד ל7 מעלות COMFO
מפורסם כמעלה אחת 1 COM בלבד מה יעשה המטייל התמים (שהשקיע מיטב כספו) בלילה קר , שיחזור יתלונן בחנות ובפורומים השונים והחנות תאבד הרבה לקוחות יש הטעיות בנתונים,לפני שאני קונה משהו אני בודק
באתר החברה שם הנתונים האמיתיים. (ממליץ גם לבעלי החנויות לפרסם את הנתונים המקוריים של היצרן )
היום כל לקוח הוא נכס ומביא עוד לקוח ובעידן האינטרנט והפורומים המלצה זה זהב, 
בעבר לא היה קניות באינטרנט מחו"ל,איביי,ותחרות רבה ולא היו הרבה אפשרויות במיוחד בחנויות ציוד טיולים, הזמנים השתנו . (לצערי בארץ לפעמים מגזימים במחירים ואפשר לקנות אותו מוצר בחצי מחיר אפילו יותר כולל משלוח ומיסים לא נורא אם המחיר פה יקר ב50 עד 100 שקל יותר במוצרים יקרים שווה את זמן ההמתנה והגיחות לת"ד אבל לא להגזים במחיר). אני תומך בקניה כחול לבן שיהיה פרנוסה לבני ישראל בע"ה.
הבהרה אינני מתיחס לחנות מסויימת או רשת או חברה מסויימת ההתיחסות היא באופן כללי בלבד לכל התחומים לא רק לציוד טיולים.
פתגם עתיק אומר הלקוח תמיד צודק. easyman41279.5230439815
|
|
|
|
משתמשים הצופים בדיון זה |
Guest
|
עבור לפורום
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.