 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 31/01/2013(UTC) הודעות: 9
|
שלום אני רוצה לשתף במקרה שקרה לי לפני כמה חודשיים.
יצאתי לשביל ישראל מדרום לצפון וכבר ביום השני נהרסה לי הנעל(הניסיון שלי לחסוך כמה שקלים ולהשתמש בנעל ששירתה אותי במהלך השירות לא צלח)תפסתי טרמפים והגעתי לאילת על מנת לקנות נעל הרים חדשה.במהלך בדיקה גיליתי שיש רק חנות מטיילים אחת שקצת יקרה אבל ידעתי שזה רשת מוכרת ואם אני אצטרך אחריות ישנה אותה חנות באחד הקניונים ליד ביתי בירושלים
.הנעל החדשה הייתה נוחה ולא זכור לי שלפוחיות למרות שלא היה לי זמן לשבור אותה,אבל כבר אחרי שבוע הנעל התחילה להיפרם ועד לירושלים הנעל התפרקה לגמרי.פניתי לחנות והסברתי להם שזאת נעל חדשה שנקנתה לפני כמה שבועות ואני מעוניין לקבל אחריות.לא היה ברשותי קבלה ולכן המוכרת סירבה לקבל את הנעל.הסברתי לה שהייתי באמצע טיול והדבר האחרון שהיה לי חשוב זה לשמור קבלה בנוסף הסברתי לה ששילמתי בכרטיס אשראי(אמרתי לה את תאריך ושעת העסקה והיא מוזמנת לבדוק במצלמות).אחרי וויכוח של חצי שעה היא הסבירה לי שאם אני רוצה שירות אז אני צריך לחזור לאילת ואולי שם יקבלו את הטענה שלי.באותו רגע הדם עלה לי לראש והתחלתי לצעוק ולקלל,השארתי את הנעליים בחנות עם הפרטים שלי והלכתי.אני באמת מצטער שכחה יצא ולא הייתה לי שום כוונה להגיע למצב הזה ואני מבקש סליחה מהמוכרת שרק עשתה את עבודתה.התנהגותי לא הייתה בסדר אבל אחרי שאתה קונה נעל ב700 שקל שבמרכז היא עולה 500 ולא זכור לי שבאילת יש מעמ ועוד אי קבלת שירות אז יצאתי מדעתי. רצה המזל ובאותו שבוע התקשרה לי נציגה של the nort face לגבי מעיל ששלחתי לתיקון בעקובות דליפה קלה.הנציגה הסבירה לי שבמקום תיקון המעיל מגיע לי זיכוי מלא למרות שלא זכור לי שהצגתי קבלה ואני מוזמן לאורחה שם קניתי את המעיל לקבל את הזיכוי.בחנות המנהלת אמרה שאני מוזמן לבחור כל מוצר שאני חפץ בו עד למחיר של המעיל הישן שנקנה שנה לפני זה אז התחדשתי בנעל חדשה ופזל. הסיבה שאני נזכר בזה למרות שעבר כמה חודשיים היא הנקמה המתוקה כאשר חברה שלי התקשרה מהחנות הראשונה והתייעצה לגבי ציוד להודו,ישר הסברתי לה מה טיב השירות ושאני מבטיח לה למצוא את הציוד שאהבה במחיר זול יותר.חברה שלי ושלושת חברותיה בסופו של יום קנו ציוד באלפי שקלים ואני שמחתי שהכסף הלך לאנשים הגונים ולא ל........
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 28/12/2009(UTC) הודעות: 918
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
|
חוויה מעצבנת, מזל שיצאת מזה עם הזיכוי של NF
מה שם הרשת ואיזו נעל קנית שם?
דווקא המידע הזה חשוב כדי שגם אנחנו נלמד את הלקח
והאם סיימת את השביל?
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 26/03/2007(UTC) הודעות: 445
|
כל הכבוד על התושיה והנחישות.
המסקנה - להיות יותר בפורום הזה
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 18/06/2012(UTC) הודעות: 1,118
|
מזמן הפסקתי לקנות בארץ רק בגלל היחס המתנשא והמזלזל בלקוח
השירות פה על הפנים מכל הבחינות,גם לגבי אחריות
או החזרות אם המוצר לא שומש 14 יום זכות החזרה.
השרות כאן טעון שיפור .
הכי טוב איביי אין בעיות שירות אדיב והכל 100% .
שמים פה מוכרים שלא יודעים כלום עסוקים באייפון כל הזמן,
ואם יש בעיה אם המוצר לך תקבל עזרה.
למשל בעבר קניתי מעיל גשם המעיל היה דפוק רציתי להחליף
מה התשובה? נשלח את זה ליבואן תקבל מעיל אם תקבל עוד חודשיים כבר שלחתי לתופר,
לחנות הזאת לא אחזור ולא אמליץ עליה כבר הפסידו קליינטים.
הזמנתי מאיביי פנס ראש BD התקלקל אחרי 3 חודשים
שלחתי למוכר את הפנס בלי בעיות שלח לי חדש.
ועוד מוכרים פה במחירים בשמיים למה לקנות כאן בכלל?
 easyman41525.7446296296
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 31/01/2013(UTC) הודעות: 9
|
קניתי את ה asolo horizon .הנעל לא אמורה לעמוד בעומס בשביל ישראל ובגלל חוסר בתקציב ותמחור גבוה מאוד נאלצתי לבחור באותו דגם.
לפי הזכור לי יש רק חנות טיולים אחת באילת שיש לה עוד סניפים בארץ.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט מנוסה קבוצות: חבר
הצטרף: 09/11/2010(UTC) הודעות: 137   תודות: 8 פעמים קיבל תודה: 6 פעמים ב 5 הודעות
|
easyman כתב/ה: מזמן הפסקתי לקנות בארץ רק בגלל היחס המתנשא והמזלזל בלקוח
השירות פה על הפנים
אני חוויתי חווית שירות לא נעימה ישירות מול asolo ודווקא רשת למטייל היא שבאה לקראתי.
רצה הגורל והנה אנו עדים לעוד כשל של אסולו.
אני לגמרי שותף לתחושות שלך אריה, אבל למה לצעוק ולקלל... |
No longer to be poisoned by civilization he flees, and walks alone upon the land to become lost in the wild |
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 28/12/2009(UTC) הודעות: 918
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
|
פושעי אסולו לדין!נתיי41531.9287152778
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 19/04/2008(UTC) הודעות: 364
קיבל תודה: 7 פעמים ב 4 הודעות
|
הסיפור לא מפתיע בכלל.
באופן כללי ענין האחריות בארץ נופל על היבואן והם מאוד לא מקצועיים בתיקונים או שבכלל לא מעונינים לעזור.
אימייל לחברה המקורית עשוי לעזור אבל בגדול אני לא רואה הבדל גדול בין קניה בחול לקניה בארץ מבחינת האחריות.
מה שכן, הוגן יהיה לציין שב 2008 קניתי נעליים שאמורים לדחות מים ויום בשלג הירושלמי גרם להרטבות כף הרגל. חזרתי אליהם והם הסכימו לקחת אותם חזרה ולתת לי זוג אחר מסוג אחר. לכאורה שירות אלמנטרי אבל בישראל הוא לא שכיח בכלל
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 25/03/2007(UTC) הודעות: 718
קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות
|
הפתרון פשוט. ציין את שם הרשת, פרסם כאן ובמדיה חברתית, ותאמין לי שאני לפחות אדע לצטט אותך בעמוד הפייבוק שלהם - ושלי. כל מקרה כזה שאתה מפרסם כאן הוא פחות 2-3 זוגות נעליים שהם ימכרו. מגיע להם.
ובעתיד, פשוט קנה מוצרים יקרים בחו"ל...
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט מתחיל קבוצות: חבר
הצטרף: 03/10/2013(UTC) הודעות: 4
|
חברים אם אתם רוצים להנות משירות אדיב ומקצועי תלכו לכל חנויות הטיולים הפרטיות!
גם תקבלו מחירים טובים וגם שרות אדיב
בכל הרשתות עובדים ילדים שלא יודעים דבר על טיולים ובטח על הציוד מנסים לדחוף את מה שיתן להם את העמלה הגבוהה ביותר
שוב, רק חנויות פרטיות!
|
|
|
|
משתמשים הצופים בדיון זה |
Guest
|
עבור לפורום
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.