ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
naty_h  
#1 נשלח : יום שלישי 03 יוני 2014 23:39:30(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות

קצת קשה לבנות כושר מחדש בגיל מתקדם, ניסיתי כמה שיטות אך נכון לעכשיו לא הצלחתי לחזור או להתקרב לכושר שהיה לפני כמה שנים טובות , בשנה שעברה התאמנתי בחתירה בקייק וכשהגעתי לפארק אורדסה היה בסדר אך לא קרוב לשנים עברו , בשל פציעת כתף הפסקתי לחתור בקייק והשנה בפברואר בספרד למרות הליכה די מרובה , בסקי ובסקי טורינג הגוף לא סחב כמעט בכלל וכן הרגשתי בעיות גב קשות בשל עודף ציוד  .

בעית הגב  נפתרה בעזרת מכשיר ביתי הנקרא אינדו בורד מדמה יציבות לגלישת גלים,שלמעשה רכשתי לטובת סימולציה של חתירה בקייק אך לאחר שנה וחצי של אימון יום יומי בסביבות 10 דקות כל פעם היציבות מאד השתפרה וההרגשה הכללית אך לא הכושר , מסיבה שלא קשורה כלל לשיפור כושר אלא כדי לשפר יכולות אחרות החלטתי לנסות סקי מיים בכבלים , למעשה בפברואר הייתי בקורס עפיפוני שלג בספרד למטרת טרקים עם עפיפון , הקורס היה מאד מלמד אלא שההתקדמות שלי היתה גרועה מאד , למרות שאני גולש עפיפוני יבשה במשך שנים בשלג נפלתי כל הזמן , אני פשוט לא גולש טוב מספיק, ספורט מסובך מבחינת קואורדינציה צריך לדעת לשלוט בגלישה ובעפיפון בו זמנית אחרת לא מגיעים לרמה הנדרשת.

כדי לשפר את הגלישה לאור שעות התירגול הנדרשות לחודש שהמדריך הספרדי אלוף עולם בעפיפוני יבשה דיבר עליהם הבנתי שצריך להיכנס למיים ,כי בארץ אין מספיק שעות רוח לגלישת יבשה פשוט מבחינת כיוון לתושבי החוף ,הרוח האפשרית היא מערבית , כזו יש מספיק  לעשרים שעות בשנה , הספרדי דיבר על שמונים שעות נדרשות בחודש ,לא קרוב ....

אך יש עוד  כיווני רוח דומיננטיים בארץ  צפונית ודרומית המוסיפים הרבה שעות לגלישת עפיפונים בים , הדרך לגלישת עפיפון במיים עוברת דרך סקי מיים בכבלים .

תהליך לימוד הגלישה בסקי מיים מתחיל בסקי מיים עם זוג סקי דומה לסקי שלג הינחתי שתוך 4 שעות אסתדר השעה הראשונה כצפוי היתה מתסכלת הרבה נפילות למיים אך  ההדרכה היתה מעולה ובסופו של אותו יום לאחר קרוב לשעתיים כבר עברתי אי אלו סיבובים כלומר הקפה שלמה של האגם ,התהליך הזה קשה לגוף ואכן כל השרירים נתפסו ,בפעם השניה שבוע אחרי , לאחר כמעט שעה נוספת על סקי לאחר שהגעתי לרמת גלישת שני סיבובים רצופים עברתי לבורד , כאן החל שוב תהליך נפילות למיים אך בסופו של יום שוב שעתיים סימתי עם שלוש הקפות האגם פעם אחר פעם הקפה שלמה כל פעם , ביום ראשון האחרון לאחר שבועיים הפסקה הגעתי שוב לשעה שהחלה שוב בסקי לאחר עשרים דקות כשהרגשתי שהחזרתי לעצמי את היכוולות עברתי שוב לבורד ולמרות סט נפילות שנמשך עשרים דקות בערך סימתי עם שתי הקפות רצופות , מנוחה ועוד הקפה שלמה.

בסך הכל הספורט הזה עובד על כל הגוף וההרגשה היא שהוא נותן את קפיצת המדרגה המבוקשת בכושר אם מקפידים על סרגל מאמצים הכנה לפני ונזקשיבים לגוף, הספורט הזה עובד על כל הגוף ידיים גב ירכיים שוקיים לחץ קבוע ורציף אך מקדם מאד זו ההרגשה שלי כרגע .    

 

נערך ע"י משתמש יום שלישי 03 יוני 2014 23:47:30(UTC)  | סיבה: לא צויינה

thanks 1 משתמש הודה ל naty_h עבור הודעה מועילה זו.
גלילאו ב 10/06/2014(UTC)
מממן
naty_h  
#2 נשלח : יום שני 09 יוני 2014 23:27:28(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות

קצת  סירטונים לא להיבהל זה לא בשמיים כפי שאמר מאו  טצה טונג גם מסע בן אלף מילין מתחיל בצעד קטן אחד ... או כפי שאמר מלקולם בקורס הגלישה אוירית באורלנדו פלורידה בתשובה לשאלתי התמימה ... כולם מפחדים הם פשוט לא מודים בכך ...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=rtGNU1k4830

http://www.youtube.com/watch?v=7joNOm-TOLE

סירטו הדרכה וויקבוד .

 

 

 

נערך ע"י משתמש יום שני 09 יוני 2014 23:35:27(UTC)  | סיבה: לא צויינה

naty_h  
#3 נשלח : יום שלישי 17 יוני 2014 21:45:53(UTC)
naty_h


דירוג: שביליסט בכיר

קבוצות: חבר
הצטרף: 29/03/2013(UTC)
הודעות: 539

תודות: 32 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים ב 24 הודעות

ביום ראשון האחרון הייתי שוב , לא אלאה אתכם הפעם בענין הטכני פשוט קצר ולענין זה עובד , הרגשתי ממש כמו בכינרת בגלישת רוח בשנות השמונים לפני שלושים שנה ,עברו שלושים שנה מאז אז הייתי שם הרבה ,נוספו משקל ופציעות , אך זו היתה הפעם הרביעית מבחינת סרגל מאמצים עבדתי נכון זהיר ומחושב מבחינת העבודה  המכינה יש הרבה הליכה מסביב שלא דיברתי עליה והרבה עליות מדרגות כי אני פשוט גר בחיפה וצריך הרבה פעמים לעלות לכרמל :120 מטר עליה  600 מדרגות בערך ומכשיר אימון היציבות האינדובורד עובד כמו סטפר עוד 100 מדרגות בערך  12 דקות ביום כל יום כמעט .

אז השורה התחתונה שעתיים ועשר דקות במיים מעט מאד הפסקות  , השרירים כבר די השתחררו לאחר שלושה ימים , בפעמים הקודמות נתפסו ליותר משבוע ,מאד נהניתי בכלל ויכולת ההליכה בכלל מאד השתפרה גם הריצה נהית כבר טבעית אחרי שנים שלא רצתי כלל ,  כל הפציעות שלי יש די הרבה מרגישות משוקמות כמעט לחלוטין  השורה התחתונה ההנחה שניתן לבנות כושר ולהנות במהלך הדרך הזו מתבררת כנכונה אני מאד מרוצה מההצלחה .

משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.