 דירוג: שביליסט מנוסה קבוצות: חבר
הצטרף: 15/04/2009(UTC) הודעות: 289
תודות: 4 פעמים קיבל תודה: 28 פעמים ב 22 הודעות
|
היי חבר'ה, בקיץ קניתי בנזינייה שבינתים חסרת שימוש. יש טיפים לאיחסון לזמן ארוך? או שאם טרם נעשה בה שימוש אפשר להשאיר אותה באריזה? תודה
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר קבוצות: חבר
הצטרף: 30/03/2005(UTC) הודעות: 428  תודות: 166 פעמים קיבל תודה: 54 פעמים ב 34 הודעות
|
לדעתי אין צורך במשהו מיוחד. כדאי פעם בתקופה לשמן את אטמי הגומי (אם יש לך כאלה בהתאם לדגם) שלא יתייבשו ויסדקו דבר שעלול להיות מסוכן בעת השימוש.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט מנוסה קבוצות: חבר
הצטרף: 15/04/2009(UTC) הודעות: 289
תודות: 4 פעמים קיבל תודה: 28 פעמים ב 22 הודעות
|
תודה. שמן מיוחד או שאפשר גם עם דברים שנמצאים בבית?
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 28/10/2013(UTC) הודעות: 269
תודות: 1 פעמים קיבל תודה: 101 פעמים ב 64 הודעות
|
אם היא באריזה (ומעולם לא השתמשת בה) ככל הנראה הכל בסדר. אם היא מאוחסנת זמן ארוך לאחר שימוש, הבעיה היא שדלק ושייריו מייבשים את אטמי הגומי. לכן כדאי כדאי לרוקן את הדלק (או בבנזיניות של MSR לסגור את הבקבוק עם הפקק ולא עם המשאבה בפנים) לייבש את הכל (משאריות דלק) ואז למרוח את אטמי הגומי בוזלין (מהסוג שאפשר למרוח על השפתיים, וזה בסדר גם עם מקדם הגנה...) השמן ש-MSR מספקים עם הבנזיניות שלהם מיועד לטבעת הגומי של הבוכנה, צריך לשים טיפה ממש קטנה. הוזלין מונע מהגומי להיסדק ולהתייבש. כשהבנזינייה בשימוש יומיומי (במהלך טיול) אין צורך לרוב בכל זה, כי הדלק ממילא ממיס את הוזלין, ולכן כדאי לרוקן את הדלק ולייבש לפני הטיפול.
אצלי בתוך השקית עם הבנזינייה יש לרוב סטיק של בליסטיקס שמאפשר תחזוקה שוטפת תוך כדי טיול (אם צריך).
|
|
|
|
משתמשים הצופים בדיון זה |
Guest
|
עבור לפורום
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.