 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
אני חושב (אולי) לעשות את ה TMB בסוף אוגוסט תחילת ספטמבר.
ראיתי ש EASY JET נותנים מחירים מצחיקים של כ 200 $ לכרטיס הלוך ושוב לג'נבה.
אני מעדיף את אל על בד"כ בעיקר בגלל נוחיות זמני ההמראה והחזרה ואפשרות לשינויים שאינה עולה הרבה כסף.
האם לדעתכם שווה לטוס ב EASY JET ולשלם בערך מחצית המחיר מאל על? ואיך בכלל החברה הזו לא טסתי בה
אף פעם. |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC) הודעות: 4,021   מיקום: ירקונה תודות: 926 פעמים קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות
|
החברה טובה. שעת החזרה מג'נבה מוקדמת, מה שפחות נוח. המחיר לא כולל כבודה בבטן המטוס.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 22/05/2011(UTC) הודעות: 1,154
תודות: 1171 פעמים קיבל תודה: 426 פעמים ב 225 הודעות
|
טסתי איתם עד עכשיו 4 פעמים (לג'נבה ובאזל). אין טענות, חברה טובה! כמו כל law cost צריך לשים לב מה כלול ומה לא. פרט לזה - הכל תיקתק ומבחינתי זה מאוד שווה את החסכון בתנאי שהשעות סבירות בשבילך. |
ענבר. |
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
כוווווווולם כבר כאן ממתינים לענות לשאלות, שרות מעולה .
הקטע של 4-3 שעות סבל תמורת 1000 ש"ח נכון. אני מכיר הרבה אנשים שסובלים יום יום תמורת
הרבה פחות כסף... לא סביר שצריך כבודה בתא המטען זה 8 ק'ג תרמיל או פחות.
תודה על העיצות הטובות. לכו לים... 
שבת שלום. |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
למה אבדתי סבלנות? בסה"כ נתתי עיצה לבילוי טוב יותר לשבת חמה..
בארץ הם נותנים להכניס את מקלות ההליכה לתא הנוסעים בלי בעיה,
באירופה לא. אצטרך להמתין להם כמה דקות כאשר אשוב לב"ג..
זו המתנה יחסית קצרה כי הם מגיעים ביחד עם כבודה מיוחדת ולא עם המזוודות. |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
 1 משתמש הודה ל יענקל'ה סער עבור הודעה מועילה זו.
|
|
|
 דירוג: שביליסט מנוסה Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 09/06/2014(UTC) הודעות: 257
תודות: 107 פעמים קיבל תודה: 309 פעמים ב 126 הודעות
|
ביום שני הקרוב אטוס בפעם הראשונה עם Easyjet (ללונדון).
את הכרטיס הזמנתי לפני כמה חודשים. במהלך הזמנת הכרטיס באינטרנט קרה דבר מוזר...
ממש תוך כדי ביצוע ההזמנה המחיר קפץ בכ-20 דולר! אחרי זה עקבתי מדי פעם כדי לראות אם המחיר משתנה אבל במשך כמה חודשים הוא כמעט לא השתנה! חוקי מרפי עבדו במקרה שלי שעות נוספות.
אבל גם ככה הכרטיס עלה לי $330 (כולל הזמנת מושב עם קצת יותר מרווח לרגלים), שזה מחיר נמוך משמעותית מאל על ודומיה.
(בדקתי עכשיו והמחיר לאותה טיסה עומד כרגע על כ-$450. מסקנה: כדאי להזמין מראש, אבל לא הרבה מראש.
מה שעדין מטריד אותי זה עניין המטען. התעריף עבור תיק שנכנס לתא המטען (במשקל עד 20 ק"ג) הוא $67! וזה אם עושים זאת מראש ולא בשדה התעופה, שם הבנתי שזה יעלה ה-ר-ב-ה יותר!
מותר להכניס למטוס תיק במידות 56X45X25 ס"מ (משקל לא משנה). עכשיו אני צריך לנחש אם התרמיל שלי יעמוד בקריטריון הזה ואם בכלל יקפידו על כך (שמעתי שהם לא תמיד מקפידים).
אולי ענבר שטסה איתם 4 פעמים תוכל להוסיף מידע מנסיונה בנושא הזה.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 21/04/2012(UTC) הודעות: 375   תודות: 84 פעמים קיבל תודה: 107 פעמים ב 69 הודעות
|
טסנו איתם פעמים רבות, סה"כ אין דברים רעים לומר.
אהבתי את המינוח של ענבר - law cost. שים לב טוב לחוקים, מה מותר ומה אסור להעביר, ואיפה.
כפי שכבר כתבו, מקלות הליכה רק בבטן המטוס.
לגבי "יש לי רק תיק גב והוא יעלה איתי למטוס" - איזיג'ט עלולים להקפיד איתך על גודל התיק הזה, והגודל שהם מתירים להעביר הוא לא גדול במיוחד.
אני כותב עלולים כי רק בטיסה אחת מיני רבות אשכרה עצרו אותנו לבדוק את גודל התיק גב שלנו, ובאותה פעם באמת חרגנו מהמידה ושילמנו קנס (הרבה עשרות יורו).
מצד שני באופן קבוע אני רואה אנשים עולים לטיסה עם ציוד הרבה מעבר למותר (לפחות אל או מישראל, יכול להיות שבטיסות פנים-אירופיות הם מקפידים יותר).
בפעם היחידה שתפסו אותנו זה כי הלכנו מראש לבדוק את הכבודה, באופן עצמאי, ליד דלפק הצ'קאין, והפקידה כנראה ראתה שזה לא נכנס, ואח"כ באה לקנוס אותנו בעלייה למטוס.
צריך להקפיד להדפיס כרטיסי טיסה וכד' מראש, כי גם על זה יש קנס אם מבקשים להדפיס בשדה"ת.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 21/04/2012(UTC) הודעות: 375   תודות: 84 פעמים קיבל תודה: 107 פעמים ב 69 הודעות
|
נשלח במקור על ידי: stardust 
מה שעדין מטריד אותי זה עניין המטען. התעריף עבור תיק שנכנס לתא המטען (במשקל עד 20 ק"ג) הוא $67! וזה אם עושים זאת מראש ולא בשדה התעופה, שם הבנתי שזה יעלה ה-ר-ב-ה יותר!
מותר להכניס למטוס תיק במידות 56X45X25 ס"מ (משקל לא משנה). עכשיו אני צריך לנחש אם התרמיל שלי יעמוד בקריטריון הזה ואם בכלל יקפידו על כך (שמעתי שהם לא תמיד מקפידים).
אולי ענבר שטסה איתם 4 פעמים תוכל להוסיף מידע מנסיונה בנושא הזה.
ראיתי עכשיו שהתייחסת לזה באופן ספציפי, אז אני ארחיב על התשובה שלי, בבחינת ראה ולמד מה *לא* לעשות:
במקרה היחיד שבו תפסו אותנו, מה שקרה היה כזה. טסנו בחזרה מג'נבה. לא היינו צריכים לעשות צ'ק-אין כי לא הייתה לנו כבודה למטוס, אבל עברנו *ליד* הדלפקים שלהם בכל זאת, כדי למדוד את מזוודות היד (יש להם כזה מתקן מתכת שאם אתה מצליח לדחוס את התיק פנימה, הוא חוקי, ואם לא אז לא). ניסינו למדוד, והתיק לא נכנס. במקרה הייתה שם דיילת שלהם, ואמרה "זה לא יעלה איתכם למטוס, כדאי לכם לשלם עכשיו (כלומר בצ'ק-אין) כי בעלייה למטוס תשלמו פי שתיים". אנחנו הימרנו שיהיה בסדר והמשכנו עם התיקים, ואז בעלייה למטוס גילינו את הנורא מכל - אותה דיילת בדיוק חיכתה שם. כמובן היא זיהתה אותנו, ונקנקה אותנו. מצד שני, סביבנו היו המון המון אנשים שעלו עם ציוד שהוא בבירור גדול מדי, או עם יותר מדי שקיות. לכן אני די בטוח שאם זו לא הייתה אותה דיילת, היינו עוברים בשלום. לראיה, טסנו עם איזיג'ט לפחות 6 פעמים וזו הפעם היחידה שנתפסנו.
בקיצור, צריך לקחת את זה בחשבון, ולארוז בצורה זהירה ומושכלת (זה גם יתרון לטיולים כי זה מכריח אותך להצטמצם), וגם אם יתפסו אותך אחת לכמה טיסות, בממוצע זה עדיין יוצא יותר זול לטוס איתם מאשר עם חברות כמו אל-על.
|
 1 משתמש הודה ל קיפי קיפוד עבור הודעה מועילה זו.
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
שוב תודה לכולם. נראה אם ובאיזו חברה אטוס. שעות לא נוחות מוסיפות בד"כ עוד לילה בחו"ל
שאותו צריך לקחת בחשבון. עם זאת 215 $ לעומת 425 $ זה הבדל לא זניח.
|
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 03/05/2011(UTC) הודעות: 975
תודות: 52 פעמים קיבל תודה: 75 פעמים ב 51 הודעות
|
טסתי איתם כמה פעמים (ג'נבה, מילאנו) והיה מצוין. לא מבין בכלל למה לשלם יותר (מדובר בטיסה ישירה וקצרה, אני בטוח שגם ביום יום אתה לא צורך אוכל כל שעתיים , ואם כן- מה הבעיה להגיע עם צידה מוכנה מראש?).
מעולם לא נבדקה גודל הכבודה עמה עלינו למטוס.
מעבר לכך - תקפיד לבצע online check in ולהדפיס את כל האישורים מראש, הטיסות יצאו בזמן.
בקשר לשעות הטיסה:
בחזור- מדובר בטיסת בוקר, שדה התעופה בג'נבה (נכון ל2011- מאמין שלא השתנה הרבה) סגור בלילה- טיסות, חנויות. אנחנו פשוט פרשנו שמיכה והלכנו לישון באיזה פינה . אני מניח שאם תצטרך לקחת מלון בג'נבה זה לא יהיה זול , ואז תצטרך "לחשב מסלול מחדש". שאטל בשעות הלילה המאוחרות משאמוני לשדה צפוי לעלות ביוקר.
שעת ההלוך לטעמי מצוינת (1300?).
אם אתה מעוניין בספרון של סיסרון (לתכנון, לטיול עצמו אין צורך לטעמי) אתה מוזמן לשלוח הודעה פרטית.
ונקודה אחרונה בנוגע לעיתוי- הנוף הרבה פחות יפה בתחילת ספטמבר (פחות זרימה, פריחה, שלג, מרבדים ירוקים). אם הייתה לי האופציה לבחור הייתי טס ביולי.
|
 1 משתמש הודה ל shaharellert עבור הודעה מועילה זו.
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
יולי אינו אופציה כרגע, אני יודע שזה עדיף. אז יהיה ספטמבר. לגבי ספר של סיסרון תודה על ההצעה
המדריך של FFRP טוב יותר לדעתי בגלל המפות וצרפתית אינה בעיה עבורי.
טיסה הלוך סבירה, חזרה אני לא מתלהב לקום בג'נבה מוקדם בבוקר. אני כבר לא ישן בשדה התעופה על שמיכה.
אז נראה. תודה בכל מקרה.
|
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט מנוסה Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 18/06/2013(UTC) הודעות: 249
קיבל תודה: 68 פעמים ב 50 הודעות
|
יכול להוסיף על עניין התיקים מהטיסה היחידה שבנתיים עשיתי בחברה: בנתבג: לא נראה שיש בעיה להעלות כול סוג של תיק/כבודה ( לפני עלתה בחורה עם תיק outdoor ענק כזה שלוקחים לצבא) או מספר תיקים. אף אחד לא בודק ולאף אחד לא נראה שאכפת. במילאנו: הטרמינל הוא רק של איזיגט (טרמינל 2) ולכן כולם עוברים בדיקה קפדנית כולל אכיפת כול החוקים : מספר תיקים/נפח וגודל. אני נאלצתי לזרוק כמה פרטי לבוש לא חשובים- יש שם ערמה גדולה של כאלו, מקווה שהם הולכים לתרומה ..
מבחינת משקל אין הגבלה לכבודת היד. ל-chenav ברוב המקרים אותם דיילים שעושים את הצק אין הם גם אלו שמחכים בשער- לא לשווא הם נקראים דיילי קרקע להבדיל מצוות האוויר.
מי שאמר שאפשר להעלות מקלות לכבודת היד בדק את זה פיזית? זה לא בעיה לעבור את השיקוף ככה? הרי זה יכול להיראות כסוג של נשק לא? אם אין בעיה להעלות מקלות בארץ אז משתלם לשלם בחזור על כבודה ובנתבג להיות ישראלי טוב- לא לצאת פראייר..
|
 1 משתמש הודה ל gaggag עבור הודעה מועילה זו.
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 21/04/2012(UTC) הודעות: 375   תודות: 84 פעמים קיבל תודה: 107 פעמים ב 69 הודעות
|
בכל פעם שטסנו עם מקלות ניסיתי לברר מחדש את הסוגייה, ובכל פעם המסקנה שהגעתי אליה היא שרוב הסיכויים שלא יתנו לי לעלות איתם.
בכל מקרה לשאלה הזו אין תשובה אוניברסלית, כי מי שאחראי על הביטחון הוא שדה התעופה עצמו, ולכן יכול להיות למשל שבנתב"ג לא יעבירו אתכם אבל בקטמנדו כן. ברוב המקומות שביררתי לגביהם באירופה, התשובה הייתה שלילית.
בגלל שאנחנו טסים בזוג, הפיתרון המתבקש הוא לשלם על כבודה נוספת אחת, ואז גם נפתר עניין המקלות וגם עניין כבודת היד. אם מזמינים מראש זה בדרך כלל זול יחסית.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
טסתי כמה פעמים עם מקלות. בב"ג אף פעם אין בעיה. באירופה אסור להכניס אותם לתא הנוסעים.
אם טסים בחברה רגילה זה לא עולה כלום לשים אותם בבטן המטוס. ב LOW COST כל עיטוש עולה
כסף, תלוי מתי מתעטשים. העלויות פחות מטרידות אותי השאלה המקורית התייחסה בעיקר לנוחיות הטיסה.
אבל כמו שכבר נאמר למעלה: אולי שווה "לסבול" 4 שעות כי הפרש המחירים אינו זניח.
תודה לכווווווווווווווולם  |
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט מנוסה Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 18/06/2013(UTC) הודעות: 249
קיבל תודה: 68 פעמים ב 50 הודעות
|
אם ככה המסקנה המתבקשת היא להזמין כבודת בטן מטוס רק לטיסה בחזור - ככה אין בעיית מקלות/נפח חורג/משקל חורג
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
|
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט קבוצות: חבר
הצטרף: 27/03/2013(UTC) הודעות: 48  תודות: 70 פעמים קיבל תודה: 11 פעמים ב 6 הודעות
|
עוד הערה ומילה אחת טובה על איזיג'ט:
את המקלות בז'נבה הם פורקים למשרד צדדי ולא יחד עם הכבודה הרגילה. הלב שלי הלם קשות כשראיתי שהמסוע ריק ואין מקלות...
ושאפו לחברה כזו, שבקיץ האחרון ביטלה טיסה לארץ בימי "צוק איתן", -והחזירה לנו עד השקל האחרון - מחיר אסטרונומי של 5 כרטיסי אל-על שנקנו בלית ברירה במקום במחיר שערורייתי !
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט מנוסה קבוצות: חבר
הצטרף: 16/02/2013(UTC) הודעות: 148  מיקום: ירושלים תודות: 118 פעמים קיבל תודה: 10 פעמים ב 10 הודעות
|
טסתי עם EASY JET כמה פעמים. טיסה אחרונה לפני חודש ללונדון ב-210 דולר. רק אוסיף שלאחרונה הם שינו כמה כללים, לדוגמה - הם רשאים לשלוח את המזוודה/תיק (גם אם זה נכנס למתקן מדידה) לבטן המטוס בטענה שהטיסה מלאה מדי ואין מקום.
|
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 16/03/2006(UTC) הודעות: 6,762   תודות: 290 פעמים קיבל תודה: 595 פעמים ב 408 הודעות
|
הדבר היחידי שיכול להדאיג זה אבדן התרמיל בדרך לחו"ל או מישלוח ליעד אחר. מנסיון של עשרות שנים
הכל הגיע ביחד איתי. לטרק אני פחות נוטה לקחת סיכון שהתרמיל יסע ללונדון במקום לג'נבה.
בדרך חזרה זה פחות מדאיג.
המסקנה שלי לגבי EASY JET: החברה טובה. לארוז תרמיל קטן וקומפקטי, מה שנכון בלי שום
קשר ל EASY JET. בדרך לחו"ל לקחת את התרמיל והמקלות לתא הנוסעים. בחזרה לשלוח בבטן המטוס.
נראה שהחיסכון בעלויות הוא לא 200 $ אלא משמעותית פחות כי הלו"ז של איזיג'ט לא מאוד נח בדרך
חזרה לארץ, ויש לילה במלון בחו"ל ליד שדה התעופה. שוייץ התייקרה בחצי השנה האחרונה ב 40% בערך.
|
NATURE DOESN'T NEED PEOPLE PEOPLE NEED NATURE |
|
|
|
 דירוג: שביליסט בכיר Medals:  קבוצות: חבר
הצטרף: 01/05/2014(UTC) הודעות: 530   מיקום: חיפה, רחבות תודות: 136 פעמים קיבל תודה: 103 פעמים ב 86 הודעות
|
יתדות לאוהל הם מאפשרים להכניס? יש הבדל בין מקלות קארבון לאלומיניום?
|
|
|
|
משתמשים הצופים בדיון זה |
Guest (2)
|
עבור לפורום
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.