ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
Bentz  
#1 נשלח : יום רביעי 11 ינואר 2017 15:24:44(UTC)
Bentz


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/05/2011(UTC)
הודעות: 12
ישראל
מיקום: Tel Aviv

תודות: 4 פעמים
קיבל תודה: 13 פעמים ב 3 הודעות

שלום כולם,

אני מתכנן לחצות את הפירינאים בקיץ הקרוב ועוד לא נסגרתי סופית על בסיס איזה שביל (GR10, GR11, HRP) - אבל אני מאמין שבסופו של דבר אעשה איזשהו שילוב של שלושתם על פי קטעים יפים (יש המלצות?), כפרים, בקתות וכו'... (לפי קריאה אינטנסיבית בפורום ובאינטרנט, זה נדמה שאין כל כך בעיה לעשות שילוב כזה או אחר של שלושת השבילים - אשמח לתיקון אם בעיני מישהו זה לא נכון...). העניין הוא שזה נדמה שבשביל חציית הפירינאים מים אל ים על שביל כזה או אחר צריך כ45 ימים. הזמן שלי מוגבל לעד 30 ימים ובכל זאת הייתי רוצה לעשות את כל הדרך מהאטלנטי לים התיכון (או להיפך..). בזמנו בקאמינו דה סנטיאגו נתקלתי תוך כדי הליכה בבעיה דומה וראיתי שלא אצליח להגיע עד לסנטיאגו במסגרת הזמן המוקצב - ואז באופן ספונטאני לחלוטין הצלחתי למצוא מקום באחת הערים הגדולות (בבורגוס אם אני לא טועה) שהשכיר לי אופני הרים במצב טוב + קסדה + תיק ייעודי לנשיאת ציוד + החזרת האופניים בסנטיאגו - וזה אפילו לא היה יקר מדי, וזו הייתה חוויה מדהימה ומרוממת לא פחות מההליכה (שכבודה במקומה כמובן מונח). בסוף הלכתי 300 ק"מ ורכבתי בערך כ550 וגם הגעתי לפיניסטרה..

אז חשבתי אולי לנסות לעשות את השילוב בין הליכה לאופניים, הפעם בצורה יותר מתוכננת. כן, אני מודע לעובדה שהפירינאים הם אינם המישורים הגדולים שהקמינו עובר בהם בספרד ותוואי השטח הוא הרבה יותר הררי וקשה וקשוח. לכן שאלתי היא - האם יש קטעים מומלצים - כלומר בתוואי שטח יחסית פחות הררי וכזה המאפשר נסיעה באופניים ואולי פחות מעניין מבחינת נופים - לגמיעת מרחק גדול יותר ? אין לי בעיה לסטות משבילי ההליכה אם אין אפשרות לנסוע בהם באופניים - העיקר שבסוף החלק עם האופניים אגיע לעיירה יחסית גדולה שאוכל להתחבר ממנה לאחד מהשבילים החוצים את הפירינאים.

אשמח לרעיונות,

תודה,

בן.

מממן
arthur  
#2 נשלח : יום רביעי 11 ינואר 2017 15:50:40(UTC)
arthur


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: חבר
הצטרף: 10/06/2011(UTC)
הודעות: 1,395

תודות: 16 פעמים
קיבל תודה: 183 פעמים ב 104 הודעות

השילוב בין שלושת השבילים אפשרי, אני חציתי את הפרינאים תוך שילוב של ה GR 10 ו- HRP . גם השילוב של נסיעת אופניים אפשרי בהחלט ובהתאם לרמה שלך בנסיעה באופניים בשטח הררי תוכל לעשות יותר קטעים מהשבילים או לסטות צפון\דרומה מהרכס המרכזי ולהגיע לעמקים שם תוכל לרכב על שבילים נוחים.
לדבר ללא מפה מסומנת עם שבילים מרגיש לי קצת ריק מתוכן. אבל כעקרון אני אומר לך שזה אפשרי.

אם יש לך את המפות המתאימות אשמח להיפגש איתך ולעזור לך לתכנן את הדבר הזה- אם אין לך כדאי לך להזמין אותן מראש. יש לי גם כמה מפות בבית שיכולות לעזור.


עריכה: לא יודע אם מיותר לציין את זה אבל כל שילוב בין השבילים מאריך אותם בצורה משמעותית. זכורים לי וריאנטים שהאריכו לי את השביל ב-4 או 5 ימים כל פעם.

"The mountains are calling and I must go"

John Muir

thanks 1 משתמש הודה ל arthur עבור הודעה מועילה זו.
Bentz ב 15/01/2017(UTC)
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.