ברול הבא אורח! ע"מ לאפשר את כל הפעולות, אנא התחבר או הירשם.

הודעה

Icon
Error

173 עמודים«<156157158159160>»
אפשרויות
עבור להודעה אחרונה עבור ללא נקרא אחרון
אמנון לנגי  
#3141 נשלח : יום חמישי 11 יולי 2019 01:27:55(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,019
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

מעט מאוד. יש בית קפה בפאסו פאלצרגו וחנות גבינות אחרי פאסו סטאולנצה.
המסלול הזה בנוי על אכילה בבקתות. אם אתה רוצה סופרמרקטים אתה צריך לסטות מהשביל משמעותית.
עם זאת, יש הרבה דתיים שקנו אוכל בוילאבאסה ואחר כך הצטיידו מחדש באוכל בקורטינה ועוד פעם בעיירה Pescul. 
זה הספיק להם לבישול עצמי לכל הטיול. 

thanks 1 משתמש הודה ל אמנון לנגי עבור הודעה מועילה זו.
tomerav11 ב 11/07/2019(UTC)
Miri Gohberg  
#3142 נשלח : יום שני 15 יולי 2019 10:50:55(UTC)
Miri Gohberg


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/07/2019(UTC)
הודעות: 2
ישראל

תודות: 1 פעמים

שלום,

1. האם צריך נעליים מיוחדות למסלול? אם כן, אילו נעליים מומלץ לקנות?

2. אשמח לחוות דעת על המסלול שתכננתי - 8 ימים:

25.7 - נחיתה בוורונה ב-7 בבוקר ולינה ב-emma hotel
26.7 - הליכה ל-pederue
27.7 - הליכה ל-col gallina
28.7 - הליכה ל-averau
29.7 - הליכה ל-staulanza
30.7 - הליכה ל-capanna trieste
31.7 - הליכה ל-Sebastiano
1.8 - הליכה ל-Pian de Fontana
2.8 - סיום הטרק וטיסה ב-7 בערב מוונציה

תודה רבה על העזרה!

אמנון לנגי  
#3143 נשלח : יום שני 15 יולי 2019 11:23:38(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,019
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

1. צריך נעליים שמתאימות לטרקים באופן כללי. אין למסלול הזה דרישות מיוחדות.  אני ממליץ לנשים על נעליים של חברת Hoka (דגם Sky Toa). 
2. את תכננת מסלול למטיבי לכת ++ ואת צריכה להיות בכושר מתאים על מנת לבצע אותו.
ביום האחרון, אחרי הלינה ב Pian de Fontana את צריכה לצאת לדרך ב 07:00 או לפני על מנת להבטיח שתגיעי בזמן לטיסה.

Gale  
#3144 נשלח : יום שני 15 יולי 2019 15:26:59(UTC)
Gale


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/04/2018(UTC)
הודעות: 3
ישראל
מיקום: תל אביב

קיבל תודה: 5 פעמים ב 1 הודעות

סיימנו בשבוע שעבר את מסלול אלטה ויה 1, מתחילתו ועד סופו, ללא ויה פרטה. - היה מדהים!

תודות רבות לאמנון ולחברי הפורום, אין ספק שהמידע המעודכן עזר בתכנון המסלול!!

מקווים שנוכל לתרום מהנסיון שצברנו. (גילוי נאות - הלכתי מבראיס עד ואזולר גם בקיץ שעבר)

 

באופן כללי
רוב רובו של המסלול, למעט חלקים קטנים שניזוקו בחורף, וסביר שיטופלו בהמשך העונה הם מסודרים מאוד ונוחים מאוד לכל טייל עם ניסיון מועט בשביל אלפיני. - כן, יש קטעים תלולים, יש כבלי אבטחה, אבל אין שום סיבה לא לצלוח אותו כל עוד נוקטים באמצעי זהירות סבירים. לכו לאט ובקצב שנכון לכם, תכננו ימים קצרים שיאפשרו גמישות. לפעמים עדיף להמתין ולתת לסופה לחלוף, מאשר לרוץ החוצה בגשם. ברוב הימים עוברים בקתה בצהריים, ויש אור עד 22:00. לפעמים עדיף להתקשר ולהודיע על איחור, ולהמשיך כשהגשם נרגע.

לגבי בקתות - דעתנו האישית היא שגם הבקתות הפחות פופולריות בפורום הן בהחלט מקום לינה נוח, נעים ומכובד. - האיגוד האלפיני ובעלי הבית עושים מאמצים אדירים לתחזק את מה שקיים ולהפוך את השהותלנעימה ונוחה, וניכר שחל בהן שיפור בשנים האחרונות. בעינינו יש דברים שמתקבלים על דעת בקצה ההר, ופחות משכנעים כשהם במלון על הכביש. לכן בחרנו בלינה בבקתות שפחות הומלצו, ובגלל שבאנו עם ציפיות נמוכות לא התאכזבנו.

לגבי המקטע שלאחר פאסו דורן - בעיני המקטע בין פרמפרט לפיאן דה פונטנה יפה ביותר!! והירידה המפורסמת היתה לי בהחלט סבירה, בזכות העצירה בפיאן, והפסקה ארוכה בביאנקט. ואני לצערי סובלת מברכיים (שקיבלו הרבה חיזוקים לקראת הנסיעה), אבל זה בהחלט לא היה יותר גרוע מכל ירידה אחרת שעשינו לאורך המסלול.

 

הזמנת לינה
אנחנו הזמנו את הבקתות בתחילת ינואר, ולא היתה בעיה למצוא מקום לזוג. מצד שני, דיברנו עם לא מעט אנשים שהזמינו כבר באוקטובר!! ברוב הלילות הצלחנו למצוא מקום בחדר פרטי - לא הבדל גדול במחיר, אך ללא ספק באיכות השינה :)

 

טיסות
אנחנו טסנו עם אליטליה עם קונקשן ברומא - הלוך לורונה וחזור מונציה. לא האופציה המוצלחת ביותר, אך כשחיפשנו טיסות לא כל החברות פתחו את קווי התעופה לקיץ. כך שלא תמיד מוקדם זה טוב…

 

מפות ושילוט
ללא ספק אפשר לצעוד את המסלול ללא מפה. השילוט ברור מאוד ובעזרת סיפור הדרך של אמנון אין כמעט סיכוי לטעות. אנחנו רכשנו מפה רק של חלקו האחרון של המסלול, כי יש הרבה הזהרות בספר לגבי היום בין פרמפרט לפיאן דה פונטנה ורצינו להיות ערוכים למזג אוויר גרוע.

 

ציוד
אנחנו צעדנו עם נעלי KEEN, אבל ראינו גם הרבה מטיילים בנעלי ספורט-שטח. מניחה שזה תלוי במשקל שסוחבים, ובנטייה לנקעים.
מקלות הליכה - חשוב מאוד!!

 

חילקנו את המסלול ל-11 ימי הליכה, מתוך רצון ללכת ברוגע, ולאפשר הגעה לבקתות בשעה מוקדמת, כי יש נטייה למזג-אוויר גרוע בשעות אחר הצהריים. הגעה מוקדמת תאפשר לבקש חדרים פרטיים, למקרה שיש פנויים, או שינוי תוכניות במקרה הצורך. בנוסף, יום מנוחה ברפיוג׳ אבראו.

 

לינה בוילאבאסה -  אנחנו ישנו ב-Gasthof Huber - מלון קטן ומשפחתי עם ארוחת ערב מצויינת!! נמצא בחצי הדרך בין וילאבאסה לאגם. כיוון שהיה עיכוב ברכבות, ופיספסנו או האוטובוס האחרון מוילאבאסה, נכנסנו למלון אמה והפקידה הזמינה לנו הסעה בעלות של 20 יורו. תחנת האוטובוס ממוקמת ממש מחוץ למלון, ונוח מאוד להגיע ממנו לאגם. יש סופר קטן במרחק 50 מטרים מהמלון, למי שרוצה להצטייד בבוקר. - אנחנו התבססנו על אוכל בבקתות - טעים ומחירים סבירים :)

 

יום 1 - בריייס - סנס

את האגם הקפנו מצד ימין - צד שמאל היה חסום בעקבות קריסת השביל בחורף, אז שימו לב לשילוט, לפני שאתם מקיפים את האגם פעמיים. (זה היה כך גם בתחילת הקיץ שעבר)

את יום ההליכה הראשון צעדנו תחת גל החום, מה שאומר טיפוס של 3-4 שעות בשמש בחום של 35+ מעלות. זהו מקטע כמעט ללא צל, ולכן ביום חם השמש חזקה מאוד. כישראלים מנוסים לקחנו איתנו 3 ליטר מים, שנגמרו לפני שהגענו לביאלה. וכך גם לרבים שהלכו באותו היום את המסלול. אם מזג האוויר חם אל תחסכו במים. לנו לא היתה בעיה, אך דיברנו עם אנשים שהמיסו שלג לשתייה…

בכל מקרה בביאלה אפשר לקנות מים, ולהתקרר עם בירה צוננת, או להתחמם עם מרק וקניידלך.

לאחר ביאלה צועדים באחו אלפיני, פורח בתחילת העונה, ומחפשים מרמיטות בין הסלעים.

לנו ברפיוג׳ סנס הפרטי, ממנו נפרס אחו אלפיני משובץ פרחים ופרות. ובאופק אפשר כבר לאתר את הפסגות אליהן צועדים בימים הבאים.

ניתן למלא מים בברזים - (כמו ברוב הבקתות) - טיפ קטן - קחו איתכם בקבוק קטן עד 0.5 ליטר ומלאו בעזרתו את השלוקר/הבקבוקים הגדולים. לפעמים הברזים בכיור נמוכים ולא נוח למלא ישירות מהם.

יש מקלחת עם מים חמים ללא הגבלה.

 

יום 2 - סנס - לאוורלה

יום הליכה לא ארוך שמתחיל בירידה ביער עד לרפיוג׳ פדרו - שם אפשר לעצור להתרעננות לפני העליה על המניפה. המשך היום נעשה ברובו בהליכה בשמש, ובמקרה שלנו גל חום. ולכן אמליץ לקחת הרבה מים.

למגיעים מוקדם לפנס/לאוורלה - מומלץ לבלות את אחר הצהריים לצד האגם הסמוך המסתתר בין העצים - לאגו ורדה. 

גם כאן ניתן למלא מים בברזים, ויש מקלחת עם מים חמים ללא הגבלה.

לקחנו סנדוויץ׳ אחד מסנס למקרה שנהיה רעבים בדרך.

 

יום 3 - לאוורלה - לאגאזוי

היום השלישי מתחיל עם ״עליית חימום״ למישור אלפיני ירוק, וממשיך בשתי עליות ארוכות וחשופות לשמש. - בין שתיהן עצרנו להפסקה ארוכה באגם לאגאזוי. שם אכלנו את הכריכים שהכינו לנו בלאוורלה.

כשהתקרבנו לרפיוג׳ לאגזוי ההליכה הייתה ברובה על שלג - מחזה מרהיב!! מניחה שכעת כבר יש פחות. השביל שבין הפאס לרפיוג׳ ניזוק כתוצאה מכך, במקרה שעדיין לא טופל נדרשת הליכה זהירה יותר, אך בהחלט עביר.

מומלצת צפייה בשקיעה וזריחה - בכל זאת הנקודה הגבוה והחשופה ביותר על המסלול!!

למי שזכה בחדר פרטי יוכל ליהנות ממקלחת פרטית עם מים חמים ללא הגבלה. בחדרים המשותפים קונים אסימון ב-3 יורו.

לגבי מים, במקרה הזה קנינו, מי הברז לא ככ טעימים.

גם היום הצטיידנו בסנדוויצ׳ים מלאוורלה כדי שנוכל לעשות הפסקה ארוכה באגם.

 

יום 4 - לאגזוי - אבראו

התעוררנו לבוקר בהיר וזריחה מהממת! ולאחריה תנומה קלה לפני ארוחת הבוקר. ידענו שלפנינו יום יחסית קצר אז לא מיהרנו לצאת.

בחרנו לרדת במחילות - אין לי ספק שהנוף מהשביל שמוביל לדיבונה מרהיב, אך החוויה במחילות נשמעה ייחודית. ואכן הייתה מרתקת!! לראות את המערכת שנבנתה במקום לפני יותר ממאה שנים זה מטורף!!

בהחלט אין צורך ביותר מפנס (וכפפות ביום קר). יש חלון כל כמה מטרים, ובתור אחת שאינה חובבת מקומות סגורים וחשוכים זו עדיין הייתה חוויה מהנה.

אציין שהכניסה למחילות מעט מאתגרת, ולא כ״כ ברורה. לא ניתן לראות את פתח המחילה מהרפיוג׳, אלא רק שלט לבן שמוביל אליה. לצידו החיצוני התחתון של מבנה הרכבל צמוד שער עץ, לאחריו ירידה על הסלע בסיוע כבלים, והליכה לאורך המצוק. לאחר מערכת מחפורות קצרה פונים ימינה על מקטע קצר ויחסית חשוף. שלט לבן מוביל אל דלת עץ דרכה נכנסים אל המנהרה. 

המחילות מובילות אותנו חצי הגובה מטה, ואנחנו ממשיכים לרדת בשביל כמעט עד לחלק התחתון של הרכבל. משם יש שביל שמוביל לאורך הכביש וניתן לבחור מספר מסלולים לעלות למעלה. אמליץ על 440 או 419, שניהם יוצאים מאחורי רפיוג׳ קול גלינה.

419 עולה לרפיוג׳ אבראו בדרך יותר סלעית, ועובר אגם קטן.

440 עולה בצל היער לגובה של רפיוג׳ סקויאטולי, ומתאים למי שרוצה לשלב ביקור בצ׳ינקווה טורי והמחפורות בצד האיטלקי לפני שעולים ללינה באבראו/נובולאו. 

השטרודל בסקויאטולי מומלץ!! והם גם מכינים קפה קר עם קרח לחובבים :)

לאחר זלילת שטרול וצפייה במטפסים המשכנו לאבראו.

ארוחת הערב אכן נהדרת וזהו רפיוג׳ מפנק ביותר! אל תוותרו על מנת הפתיחה של הטורטליני עם גבינות ואגוזים!!

ניתן למלא מים בברזים, ויש מקלחת עם מים חמים ללא הגבלה.

 

יום 5 - יום מנוחה

את יום המנוחה בילינו בחברת מטיילים אחרים ובטיול לצ׳ינקווה טורי ומנוחת צהריים על הדשא. היום מזג-האוויר משתנה והופך אופייני לאזור - גשם בשעות אחר הצהריים.

 

יום 6 - אבראו - צ׳יטה די פיומה

החל מהיום הזה אנחנו עוברים ל״חצי הפחות מתוייר״ של השביל. וככל שהימים עוברים כמות המטיילים קטנה באופן משמעותי.

לאחר טעינת מצברים יצאנו בשביל הנמוך לכיוון צ׳יטה. מעט לאחר הירידה בכביש העפר ניתן לפנות שמאלה לשביל שחלקו נשטף בגשמי החורף. ניתן גם להמשיך בכביש העפר ולהתחבר לשביל ההליכה יותר למטה.

זהו יום הליכה ארוך יחסית, אך מלבד העלייה לפאסו גיאו אין שינויי גובה משמעותיים. והקצב יחסית מהיר. הלכנו חצי יום בטפטוף קל, והשתדלנו להגיע בשעה יחסית מוקדמת לבקתה כיוון שהיה צפוי אחה״צ גשם.

כן, ישנו בצ׳יטה, כן זוהי בקתה פשוטה, האוכל לא הכי מוצלח והאירוח לא יוצא מגדרו. אבל האווירה ב״חדר האוכל״ מאוד נעימה וביתית והמיטות הוחלפו בשנה האחרונה. נראה שהבנות של בעלת הבית קצת לקחו פיקוד, וכל עוד נוהגים על פי הנהלים האירוח בהחלט נעים.

לדעתנו, וזאת רק דעתנו, השהייה בבקתה, גם אם פשוטה, הרבה יותר נעימה ושומרת על אווירת טיול ומטיילים מאשר במלון דרכים על הכביש.

צ׳יטה יושבת למרגלות הפלמו, לצד יער ואחו משובץ פרות. נוף מקסים לבלות בו את אחר-הצהריים.

מקלחת - 3 יורו ל4 דקות

מים - אנחנו הצטיידנו בבקבוקים ולא מילינו מהברז

הצטיידנו בסנדוויצ׳ים מאבראו כי אחרי הבקתה בפאסו גיאו אין איפה לאכול.

 

יום 7 - צ׳יטה - קולדאי

היום יצאנו ליום קצר יחסית. יכולנו להנות מבוקר שמשי בקטע ההליכה היפה בין צ׳יטה לסאולנצה. אחרי הליכה קצרה לצד הכביש עוברים לכביש עפר שמתפצל - שמאלה להמשך המסלול, או ימינה לעיקוף דרך חווה קטנה שמוכרת לחם וגבינות. לממשיכים שמאלה - כביש העפר מגיע לחוות עיזים קטנה שם גם ניתן לעצור להפסקת אוכל ושתייה. השביל ממשיך ממש מאחורי מבנה החווה.

הגענו לקולדאי מוקדם, הצלחנו לבקש חדר פרטי ולהנות מפולנטה טעימה לצהריים. לאחר מכן יצאנו בהליכה קצרה לאגם שם בילינו את אחר הצהריים עד שענני הגשם התקרבו וירדנו חזרה אל הבקתה, צופים בגשם שעובר אותנו ויורד על העמק.

לאחר ארוחת הערב זכינו בשקיעה מרהיבה ביותר, שעלינו לראות מהאגם.

לדעתנו זהו רפיוג׳ נעים מאוד, שיושב בנקודה יפה ביותר, ומאפשר גישה נוחה לאגם.

מקלחת - 5 יורו ל-3 דקות

מים ניתן למלא בברזים

 

יום 8 - קולדאי - ואזולר

הבוקר התחיל שמשי ואופטימי, אך ידענו שצפוי מזג אוויר גרוע, וכבר בשבע יצאנו לדרכנו. לא פספסנו עצירה בטיסי - וטוב שכך כי מטח הגשם הראשון הקדים להגיע. כבר בתשע ישבנו בבקתה ונהננו שטרודל וקפה טעים ממתינים שהגשם החזק ייחלש. הצוות בהחלט מקסים וזה ללא ספק נקודה שגם בה שווה לעצור/להישאר. ויתרנו על העלייה לתצפית בעקבות גשם ועננות כבדה - אך בהחלט מומלץ!! (מנסיון שנה שעברה)

שמנו את מעילי הגשם וירדנו למטה לכיוון ואזולר. כשנכנסים ליער קשה שלא להבחין בנזק הרב שספגו היערות השנה. בתחילת החורף ירדו כ-48 שעות של גשם שוטף, ומיד לאחר מכן רוחות חזקות שהפילו חלקים גדולים מהיערות באזור. מאמץ רב מושקע בפינוי השבילים ותחזוקתם. וע״כ בכל הבקתות אוספים תרומות למאמץ. - זהו ״ניקוי השבילים״ - ואנחנו לא הבנו מה יש לנקות שבילים כ״כ נקיים עד לרגע זה.

אל וואזולר אנחנו מספיקים להגיע בדיוק לפני שנפתחים ״שערי שמים״ וסופה קשה פוקדת את האזור. אנחנו שומעים ממטיילים אחרים על הברד שספגו, ושמחים על ההחלטה ללכת ימים קצרים ולהקפיד על שעת יציאה מוקדמת.

לקראת ארוחת הערב הסופה שוכחת ואנחנו יוצאים לסיבוב בגן הבוטני של ואזולר. ואז מבלים את הערב לצד האח ומטיילים נוספים.

בחרנו להישאר בוזולר, אכן הבקתה הפשוטה ביותר לאורך המסלול - עם מיטות ישנות ומזרנים בריח נפתלין. אבל הצוות סימפטי, ועזר לנו מאוד בתכנון הימים האחרונים של המסלול, האח בערה והמטיילים ייבשו בעזרתה את הציוד, ואפילו קיבלנו תה עם נענע לשולחן. ביקשנו לצאת מוקדם בבוקר, וקיבלנו שולחן ערוך בארוחת בוקר מוקדמת.

מקלחת - גם כאן אסימון למים חמים

מים - ניתן למלא בברזים

 

יום 9 - ואזולר - קריסטיאטו

יצאנו כבר בשעה 6:30 לדרך, כדי להימנע שוב ממזג האוויר הצפוי. נהנינו משקט על השביל וקרירות של בוקר. תחילת היום בירידה ועלייה בתוך היער. לאחר מכן הליכה בצמוד למצוק. רוב השביל במצב טוב מלבד הקטע שלפני Col d'Ors - נראה שנשטף לחלוטין. עולים מספר מטרים בדרדרת מחליקה, וכשמגיעים לפאס מגלים את הנפילה שאחרי - צריך להיצמד שמאלה להמשך השביל. זה קטע קצר ובהחלט עביר, אך יש להיזהר אם מזג-האוויר גרוע.

בהמשך ישנו פיצול בשביל - ניתן להיצמד שמאלה וללכת בצמוד למצוק, או ללכת ע״פ השלט לכיוון חוות עיזים ואחו מוריק ולעלות בהמשך ל-Forc del Camp. שניהם יובילו לאותו מקום.

לאחר עצירה בשיא הגובה ומנוחה בשמש אנחנו ממשיכים לקריסטיאטו. לקראת הבקתה אנחנו מבינים את עוצמת הסופה שהשתוללה אתמול כשכל היער מלא בכדורי ברד בקוטר של10-15 מ״מ!!

אנחנו עוצרים לצהריים בקריסטיאטו - רביולי טעימים ביותר!! ולא יכולים שלא לתהות - אולי נשאל אם יש להם חדר פנוי בשבילנו? הרפיוג׳ מקסים, צוות נחמד ביותר ונוף על הר המויאצה והעמקים הסובבים.

לאחר מנוחת צהריים אנחנו ממשיכים ע״פ התוכנית לרפיוג׳ סאן סבסטיאנו בפאסו דורן. מרחק 45 דקות נוספות במורד היער, בדרך עפר נוחה.

הגענו לסן סבסטיאנו, אך האכזבה ממוטל דרכים, ריק מאורחים, נתנה את אותותיה. הוא אכן נקי, ובעל הבית חביב. אך הוא מאוד מיושן, והרגיש לנו לא באווירת הטיול. - כי מה שמתקבל על דעת בקצה ההר, פחות משכנע כשהוא במלון על הכביש. התקשרנו לקריסטאטו וביקשנו שישמרו מקום, שמחים שיצאנו מספיק מוקדם והשמש עדיין זורחת עלינו חזרה לקריסטיאטו. קיבלנו חדר פרטי נקי ונוח, ואספרסו על המאמץ :)

הזוג שמנהל את המקום הם רצי אולטרא, והמדליות שלהם מעטרות את הכניסה לביקתה. - למי שמתעניין ורוצה לשמוע המלצות וסיפורים.

מקלחות - מים חמים ביורו לדקה

מים - ניתן למלא בברזים

 

יום 10 - קריסטיאטו - פרמפרט

יורדים בדרך העפר אל פאסו דורן, פונים ימינה וממשיכים לאורך הכביש, עד שמגיעים לאזור פיקניק קטן בצידו השני של הכביש. משם מתחילים לעלות בתוך היער, וחוצים דרדרות לסירוגין. ההליכה נעימה בעלייה בשיפוע נוח. רק לקראת הפאס צוברים את רוב הגובה בזגזוגים. 

עצרנו למנוחה בפאס, וירדנו בשביל שפונה שמאלה ויורד ישר אל העמק. (היתה אפשרות נוספת להמשיך בגובה ולרדת בהמשך)

רפיוג׳ פרמפרט אכן אינו נראה לעין עד אשר מגיעים אליו, ויושב בקצה האחו. אך מוזיקת הביטלס שבקעה מהמטבח נשמעה למרחקים :) במקום יש אווירה של הוסטל בדרום אמריקה - התנאים פשוטים, אך הצוות הוא חבורה שמחה שעושה מאמצים לעשות את המקסימום באמצעים שלרשותם. האוכל טעים, המיטות בסדר והאווירה מאוד נעימה.

מקלחות - מים חמים ללא הגבלה - משלמים 3 יורו על כל מקלחת (לא אסימון)

מים - ניתן למלא בברזים

 

יום 11 - פרמפרט - פיאן דה פונטנה

אל היום הזה יצאנו מוקדם, כי לא היה לנו ברור למה אנחנו הולכים, והיה נראה שמזג האוויר יהיה גרוע אחר-הצהריים. התיאור בספר מאוד הזהיר, והסימון במפה הופך לנקודות ״למטיילים מנוסים בלבד״. כששאלנו את בעל-הבית בפרמפרט קיבלנו הסבר מרגיע בליווי תמונות, אך העדפנו ללכת על בטוח ולאפשר לעצמנו מקסימום זמן בדרך.

מתחילים את ההליכה ישר בעלייה לעבר הפאס שנראה מהבקתה. לאחר מכן המשך הליכה בעלייה מתונה יותר על משטח רחב עמוס בשלוגיות. מעט לפני הפאס הגבוה של היום ישנו מקטע קצר בשיפוע תלול - זהו המקטע הראשון שמזהירים מפניו, אך במזג-אוויר טוב לא הרגשנו שיש שינוי בקושי הדרך. זהו קטע סלע רחב יחסית, ויש צורך להיעזר בידיים בשביל לעלות. לא טיפוס צוקים, יותר כמו מדרגות בסלע. אחריו מגיעים למשטח שטוח ונוח למנוחה - ואנו צופים על פסגות ההרים שעברנו בשבוע האחרון, הפעם מכיוון דרום. - נקודת סיכום מצויינת לשביל.

נחנו שם כשעה, ונישנשנו את הסנדוויץ׳ שלקחנו מפרמפרט.

המשכנו במעלה השביל עד לפאס הגבוה של היום, ולאחריו מתחילים את הירידה המפורסמת של סוף המסלול. בתחילה בדרדרת ארוכה, ובהמשך שביל עיזים על מצוק תלול. כאן מגיע הקטע השני ממנו מזהיר הספר - מקטע צר עם כבלים לאבטחה. אין צורך להיקשר, ובשום שלב אין בעיה למטייל רגיל לצלוח את הדרך - למעט מזג אוויר גרוע!! אז יש ללכת בזהירות יתרה.

את פיאן דה פונטנה אנחנו רואים ממש מתחתינו, תוהים מאיפה יש להם גישה לעולם. את הירידה מקשטים פרחים כתומים גדולים ויפים שלא ראינו לכל אורך המסלול.

אנחנו עוצרים את יום ההליכה שלנו פה, יש כאלה שממשיכים לכביש. אבל 3 שעות של מבול, ושקיעה חגיגית לסיום המסלול מוכיחים לנו שבחרנו טוב!

פיאן דה פונטנה - רפיוג׳ פשוט ביותר, עם אוכל טעים וצוות נעים! בבקתה הגדולה מטבח וחדר אוכל, ושתי בקתות נוספות לשינה. בתי אבן פשוטים ביותר, עם גלריה פנימית - 16 אנשים בכל חדר.

מקלחת - מים קרים ללא הגבלה. מים חמים יש רק אם זכיתם בדינמו עובד (לא יודעת אם זה קורה אי-פעם)

מים - ניתן למלא בברזים

 

יום 12 - פיאן דה פונטנה - בלונו

יום אחרון למסלול, גם הפעם בוחרים לצאת מוקדם מחשש ממזג האוויר. בעלת הבית החביבה הכינה לנו ארוחת בוקר שניקח איתנו (ללא תשלום נוסף) כדי שנוכל להקדים ולצאת בשש. 

אנחנו יורדים בתוך היער החלק ומטפסים בצידו השני. לאחר כשעה עוצרים לארוחת בוקר בפאס. ולאחריה ממשיכים בשביל שמתחיל לרדת לכיוון בקתת ביאנקט.

שם עצרנו לקפה ובלינצ׳ס עם פירות יער (אומלט) טעים!!

לאחר כשעה שספגנו את קרני השמש האחרונות אנחנו ממשיכים על כביש העפר היורד לכביש, ברוב הדרך השיפוע נוח, ולא ראינו צורך לקחת את הקיצורים ביער. הגשם מטפטף ואנחנו צועדים, נהנים מקירות הקניון שסוגרים עלינו. מגיעים לפיצול שמצביע שמאלה לשביל ההולכים אל תחנת האוטובוס, צועדים בזהירות על שורשי העצים כשהגשם מתחזק. אנחנו כבר רואים את הכביש, אך מעלינו רעמים חזקים. מחליטים לעצור מתחת לעץ הכי יבש שמצאנו עד יעבור זעם. לאחר כ-20 דקות הגשם ממשיך בדרכו, ואנחנו יוצאים אל הכביש שמנצנץ בשמש, ופונים ימינה אל תחנת האוטובוס.

חשוב לוודא את זמני הנסיעות של האוטובוסים בפיאן או ביאנקט (באחרון גם מוכרים כרטיסים) - אנחנו סיימנו את השביל ביום ראשון, ואז יש רק מעט אוטובוסים ביום. בוקר, צהריים - 13:45, ערב 18:45...

 

המשך טיולים מהנים לכולנו!!

טל וגל

thanks 5 תודות למשתמש Gale על הודעה מועילה זו.
ישר.א ב 15/07/2019(UTC), a-v-i ב 15/07/2019(UTC), ylivny ב 15/07/2019(UTC), אמנון לנגי ב 15/07/2019(UTC), יאיר_1948 ב 16/07/2019(UTC)
gurlavie  
#3145 נשלח : יום שלישי 16 יולי 2019 16:42:19(UTC)
gurlavie


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 12/05/2018(UTC)
הודעות: 23
ישראל

קיבל תודה: 2 פעמים ב 2 הודעות
סיכום פנטסטי תודה ! (איך עושים "תודה"?)
amirst  
#3146 נשלח : יום שלישי 16 יולי 2019 22:31:33(UTC)
amirst


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 04/04/2019(UTC)
הודעות: 7
ישראל

קיבל תודה: 2 פעמים ב 1 הודעות
שלום לכולם,

היום סיימתי את המסלול בשישה ימים מבראיס לפאסו דוראן.
דבר ראשון, תודה רבה לפורום ולאמנון בפרט. בשבילי זה טיול ראשון מסוכ זה והמידע והעזרה של אמנון נתנה המון ידע והמון בטחון.
המסלול-
נחיתה במילאנו
נסיעה ברכבות עד וילאבסה ואוטובוס לבראיס
יום ראשון - פודורה
שני- לאגזוי
שלישי- אבראו
רביעי- סטאולנזה
חמישי- וואזולר
שישי - סיום ולינה בונציה

כמה הערות ( לא בסדר הגיוני)
מפה- לדעתי צריך להחזיק מפה ליתר ביטחון. קניתי מפה של כל המסלול 1:25000 בסופר ליד התחנת אוטובוס בוילאבסה

כביסה- בכל יום עשיתי כביסה ( כמו שאר המטיילים) בכיור במקלחת ותולים או בחוץ, או בחדר הסקי ( איפה ששמים את הנעליים ללילה) . יש לשאול את בעלי הריפיוגי.

משקה טעים - אפרול שפיצר

מנובלאו, אבראו בציר עם הכבלים והסולמות. יש לשים לב לשילוט , קצת מטעה. נפגשתי עם 2 מטיילים שטעו והגיעו למקום מסוכן לירידה בטעות. הציר בחלקו הראשון לא מסומן כל כך טוב. השביל מסומן במספר 438 ואחרי זה 443 . המספרים לא מופיעים בסיפור הדרך

ממליץ
לפני העליה ל 20b לעשות עצירת אוכל שתיה ואנרגיה. זה מקום מקסים וצריך לאסוף כוחות לעליה.

בתור מטייל מתחיל למדתי שיש לשים את הפליז בחלק העליון של התיק. העליות הם מחממות נורא אבל כשמגיעים לפס מגיע הקור ולמנוחה אחרי העליה רצוי להתעטף בפליז.

יש 2 מקומות עם סאונה- לאגזוי ( 20 אירו) וסטאולנזה (15 אירו) אני נרגעתי בסטאולנזה והיה פשוט מעולה. השינה הכי טובה שהיתה לי כל הטיול.

מטען לטלפון- אני הבאתי מטען עם 2 חיבורי usb. ככה שהייתי יכול להטעין את הטלפון והשעון ביחד. באופן כללי החשמלים להטענה הם מצרך חשוב בטיול וכל המטיילים משתמשים.

מפאסו דוראן אין אוטובוס- אני תוך 5 דקות עצרתי טרמפ לישוב למטה la valle משם באוטובוס לאגורדו ( הנהג ויתר לי על כרטיס כי אי אפשר היה לקנות באוטובוס) ומשם באוטובוס לונציה ( שעתיים נסיעה- 9.5 אירו).

זהו , הטיול היה מושלם . כולל מזג האויר. בלי ספק טיול של פעם בחיים.

ותודה שוב לאמנון. כל האימונים , הציוד וההכנות . הכל נכון.

תהנו
thanks 2 תודות למשתמש amirst על הודעה מועילה זו.
אמנון לנגי ב 16/07/2019(UTC), tomerav11 ב 17/07/2019(UTC)
tomerav11  
#3147 נשלח : יום רביעי 17 יולי 2019 02:11:48(UTC)
tomerav11


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/06/2019(UTC)
הודעות: 33

תודות: 9 פעמים
קיבל תודה: 5 פעמים ב 3 הודעות

אני מתכנן ללכת מBiella (לא מצאתי אפשרויות לינה אחרות) עד Rifugio Col Gallina. זה יהיה יום ארוך וקשה ואני מתכנן לקחת את הרכבל למטה מLagazuoi.
השאלה שלי אם בין Scotoni יש כביש לPASSO FALZAREGO‏‏‏ במידה ולא אספיק אם הזמנים ואקח טרמפ.

 

עריכה:

המסלול נראה לי לא פרקטי. אני מתכנן לישון באחד המלונות התחלפיים לScotoni במקום ללכת עד לRifugio Col Gallina ומשם למחרת לקחת טרמפ עד לPASSO FALZAREGO ולהמשיך לAverau מכיוון שלחזור אחורה מהמלונות שם, לטפס את Lagazuoi ולהמשיך לAverau נראה לי יותר מדי ליום אחד. אולי אקח את הרכבל ל Lagazuoi :)

 

נערך ע"י משתמש יום רביעי 17 יולי 2019 03:00:10(UTC)  | סיבה: לא צויינה

yarons73  
#3148 נשלח : יום רביעי 17 יולי 2019 08:29:43(UTC)
yarons73


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 24/06/2017(UTC)
הודעות: 30

תודות: 19 פעמים
קיבל תודה: 14 פעמים ב 9 הודעות

נשלח במקור על ידי: tomerav11 עבור להודעה מצוטטת

 

המסלול נראה לי לא פרקטי. אני מתכנן לישון באחד המלונות התחלפיים לScotoni במקום ללכת עד לRifugio Col Gallina ומשם למחרת לקחת טרמפ עד לPASSO FALZAREGO ולהמשיך לAverau מכיוון שלחזור אחורה מהמלונות שם, לטפס את Lagazuoi ולהמשיך לAverau נראה לי יותר מדי ליום אחד. אולי אקח את הרכבל ל Lagazuoi :)

 

לפי התוכנית שלך זה גם יהיה יום מאוד קצר וגם לדעתי חבל לפספס את לגאזוי.
מציע לעלות ברכבל ללגאזוי ומשם ללכת לאבראו דרך דיבונה זה בהחלט יום סביר.

 

אמנון לנגי  
#3149 נשלח : יום רביעי 17 יולי 2019 09:55:09(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,019
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

נשלח במקור על ידי: tomerav11 עבור להודעה מצוטטת
עריכה:
המסלול נראה לי לא פרקטי. אני מתכנן לישון באחד המלונות התחלפיים לScotoni במקום ללכת עד לRifugio Col Gallina ומשם למחרת לקחת טרמפ עד לPASSO FALZAREGO ולהמשיך לAverau מכיוון שלחזור אחורה מהמלונות שם, לטפס את Lagazuoi ולהמשיך לAverau נראה לי יותר מדי ליום אחד. אולי אקח את הרכבל ל Lagazuoi :)
החלוקה של ביאלה, סקוטוני (או חלופה קרובה), אבראו היא לגמרי הגיונית.
תלך ביום השני בשביל בשביל העוקף (מספר 11/20) שמוביל למסעדת קפאנה אלפינה, ולא דרך שביל 20b. 
ביום השלישי תלך אל רפיוג לאגזוי דרך רפיוג סקוטוני (זה אחד מקטעי השביל היפים ביותר ואסור להחמיצו) ותגיע לאבראו בעזרת הרכבלים. 
אין בתוכנית הזאת שום דבר יוצא דופן. הרבה עשו אותה לפניך, רק שרובם הלכו מרפיוג סנס לאחת החלופות לרפיוג סקוטוני, ולך יש עוד שעה הליכה קלילה.
אתה לא צריך שום טרמפ ושום הסעה לפאסו פאלצרגו. תעשה את הכל ברגל.  

Gale  
#3150 נשלח : יום רביעי 17 יולי 2019 10:26:18(UTC)
Gale


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/04/2018(UTC)
הודעות: 3
ישראל
מיקום: תל אביב

קיבל תודה: 5 פעמים ב 1 הודעות

נשלח במקור על ידי: tomerav11 עבור להודעה מצוטטת

עריכה:

המסלול נראה לי לא פרקטי. אני מתכנן לישון באחד המלונות התחלפיים לScotoni במקום ללכת עד לRifugio Col Gallina ומשם למחרת לקחת טרמפ עד לPASSO FALZAREGO ולהמשיך לAverau מכיוון שלחזור אחורה מהמלונות שם, לטפס את Lagazuoi ולהמשיך לAverau נראה לי יותר מדי ליום אחד. אולי אקח את הרכבל ל Lagazuoi :)

 

הי תומר,

מצטרפת לאמנון, במזג אוויר טוב חבל לפספס את העליה ללאגזוי, זו נקודה עם תצפית נהדרת לכל האזור. מציעה לרדת במחילות במקום ברכבל. זה ייקח גג שעתיים להגיע לפאלצרגו, וזו בהחלט חוויה!!

את העלייה לסקויאטולי תוכל לעשות בעזרת הרכבל.

tomerav11  
#3151 נשלח : יום רביעי 17 יולי 2019 12:35:37(UTC)
tomerav11


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/06/2019(UTC)
הודעות: 33

תודות: 9 פעמים
קיבל תודה: 5 פעמים ב 3 הודעות

תודה על התגובות, אקשיב להעצות שלכם :)

RITA PELEG  
#3152 נשלח : יום רביעי 17 יולי 2019 13:29:58(UTC)
RITA PELEG


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/07/2019(UTC)
הודעות: 1
ישראל
מיקום: קיבוץ קליה

קיבל תודה: 1 פעמים ב 1 הודעות

שלום לכולם

חזרנו לפני כשבוע מטרק מופלא באלטה וייה 1

היה לנו טיול קסום , מסלול יפהפה ומרגש מילה במילה לפי המלצתו של אמנון 

את כל המסלול בניתי מאתר זה hike.co.il מטיסות ועד מקומות לינה ושירותי הסעות/הקפצת ציוד מבקתה לבקתה , האתר מושקע מפורט ומקיף ונוגע בכל , לא היתה שאלה שלא היתה עליה תשובה ,אופציות שונות ו/או חלופות

כשהייתי צריכה התייעצות ספיציפית , אמנון מיד השיב ונתן חלופות , תחושת הביטחון היתה בכל

יצאנו 8 חברים שכולנו בגילאי 60-65 והיה לנו טיול מושלם!!!! ועל כך אין לנו מילים להודות לאמנון 

אנו ממליצים בחם על המסלול הזה גם לשכבת גיל זו

ולכל שיבחר לצאת למסלול זה מאחלת טיול מהנה קסום ומושלם.

ריטה פלג

 

 

 

thanks 1 משתמש הודה ל RITA PELEG עבור הודעה מועילה זו.
אמנון לנגי ב 17/07/2019(UTC)
tomerav11  
#3153 נשלח : יום רביעי 17 יולי 2019 16:25:31(UTC)
tomerav11


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/06/2019(UTC)
הודעות: 33

תודות: 9 פעמים
קיבל תודה: 5 פעמים ב 3 הודעות

האם יש צורך בביגוד חם מעבר לפליז? הכוונה שלי זה לכפפות, כובע צמר, חם צוואר וכו'. אני יוצא בתחילת אוגוסט.

 

 

יאיר_1948  
#3154 נשלח : יום רביעי 17 יולי 2019 17:59:35(UTC)
יאיר_1948


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 13/09/2018(UTC)
הודעות: 17

תודות: 1 פעמים
קיבל תודה: 7 פעמים ב 4 הודעות

נשלח במקור על ידי: tomerav11 עבור להודעה מצוטטת

האם יש צורך בביגוד חם מעבר לפליז? הכוונה שלי זה לכפפות, כובע צמר, חם צוואר וכו'. אני יוצא בתחילת אוגוסט.

 

 

זו שאלת מיליון הדולר (יותר נכון 600-1000 גרם...)

חזרנו ביום ראשון מעשרה ימים ב AV1, לאחר שבשנה שעברה ב TMB בספטמבר היה קר והחלטנו שלא לוקחים סיכון ומביאים בגדים חמים.

אז ככה (וזו באמת החלטה אישית): בבוקר הטמפרטורות היו 6-9 מעלות, התחלנו לצעוד עם כובעי צמר ומהר מאוד הורדנו אותם. בחלק מהפסים הייתה רוח חזקה ואם החלטנו לעצור לצלם או לנוח אז שוב החזרנו את כובעי הצמר.

לקחתי מעיל DOWN קל והשתמשתי פה פעמיים בקושי. הייתי מוותר עליו. לקחתי כפפות וחם צוואר ולא השתמשתי בהם בכלל.

במהלך ההליכה במישור ובעליות הגוף חם ומספיקה חולצה מנדפת דקה. בירידות ארוכות אפשר להוסיף פליז.

 

מצד שני, מעיל ומכנסי סערה + כיסוי גשם לתיק הם חובה. הסיכוי שיירד עליך מתישהו גשם במהלך ה AV1 הוא קרוב ל 100%

גם קרם הגנה חובה !!!

thanks 1 משתמש הודה ל יאיר_1948 עבור הודעה מועילה זו.
tomerav11 ב 18/07/2019(UTC)
a-v-i  
#3155 נשלח : יום רביעי 17 יולי 2019 18:17:03(UTC)
a-v-i


דירוג: שביליסט מנוסה

קבוצות: חבר
הצטרף: 17/07/2016(UTC)
הודעות: 226
גבר

תודות: 121 פעמים
קיבל תודה: 69 פעמים ב 47 הודעות
כפפות קלות ומעיל פוך קליל (פליז זה כבד) - לדעתי חובה. חם-צוואר - nice to have. בקיץ אני עם buff דק שמתייבש מהר ואפשר לנגב איתו זיעה אם צריך. אם קר הוא גם עוזר. יש מצב גדול שלא תצטרך את כל זה, אבל בפעם הבודדת שתצטרך ולא יהיה לך אתה תצטער.

מכנסי סערה מיותר לטעמי. מכנסי טיולים מתייבשים מהר.
thanks 1 משתמש הודה ל a-v-i עבור הודעה מועילה זו.
tomerav11 ב 18/07/2019(UTC)
אמנון לנגי  
#3156 נשלח : יום רביעי 17 יולי 2019 21:58:25(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,019
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

נשלח במקור על ידי: tomerav11 עבור להודעה מצוטטת
האם יש צורך בביגוד חם מעבר לפליז? הכוונה שלי זה לכפפות, כובע צמר, חם צוואר וכו'. אני יוצא בתחילת אוגוסט.
צריך את מה שכתוב ברשימת הציוד

tomerav11  
#3157 נשלח : יום חמישי 18 יולי 2019 01:21:32(UTC)
tomerav11


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/06/2019(UTC)
הודעות: 33

תודות: 9 פעמים
קיבל תודה: 5 פעמים ב 3 הודעות

נשלח במקור על ידי: יאיר_1948 עבור להודעה מצוטטת

נשלח במקור על ידי: tomerav11 עבור להודעה מצוטטת

האם יש צורך בביגוד חם מעבר לפליז? הכוונה שלי זה לכפפות, כובע צמר, חם צוואר וכו'. אני יוצא בתחילת אוגוסט.

 

 

זו שאלת מיליון הדולר (יותר נכון 600-1000 גרם...)

חזרנו ביום ראשון מעשרה ימים ב AV1, לאחר שבשנה שעברה ב TMB בספטמבר היה קר והחלטנו שלא לוקחים סיכון ומביאים בגדים חמים.

אז ככה (וזו באמת החלטה אישית): בבוקר הטמפרטורות היו 6-9 מעלות, התחלנו לצעוד עם כובעי צמר ומהר מאוד הורדנו אותם. בחלק מהפסים הייתה רוח חזקה ואם החלטנו לעצור לצלם או לנוח אז שוב החזרנו את כובעי הצמר.

לקחתי מעיל DOWN קל והשתמשתי פה פעמיים בקושי. הייתי מוותר עליו. לקחתי כפפות וחם צוואר ולא השתמשתי בהם בכלל.

במהלך ההליכה במישור ובעליות הגוף חם ומספיקה חולצה מנדפת דקה. בירידות ארוכות אפשר להוסיף פליז.

 

מצד שני, מעיל ומכנסי סערה + כיסוי גשם לתיק הם חובה. הסיכוי שיירד עליך מתישהו גשם במהלך ה AV1 הוא קרוב ל 100%

גם קרם הגנה חובה !!!

 

איך אתה מגדיר בוקר? באיזה שעה יצאתם?

Miri Gohberg  
#3158 נשלח : יום שישי 19 יולי 2019 12:40:01(UTC)
Miri Gohberg


דירוג: שביליסט מתחיל

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/07/2019(UTC)
הודעות: 2
ישראל

תודות: 1 פעמים

האם אפשר לישון ב-tissi במקום ב-capanna trieste בתכנון שעשיתי?

שלום,

1. האם צריך נעליים מיוחדות למסלול? אם כן, אילו נעליים מומלץ לקנות?

2. אשמח לחוות דעת על המסלול שתכננתי - 8 ימים:

25.7 - נחיתה בוורונה ב-7 בבוקר ולינה ב-emma hotel
26.7 - הליכה ל-pederue
27.7 - הליכה ל-col gallina
28.7 - הליכה ל-averau
29.7 - הליכה ל-staulanza
30.7 - הליכה ל-capanna trieste
31.7 - הליכה ל-Sebastiano
1.8 - הליכה ל-Pian de Fontana
2.8 - סיום הטרק וטיסה ב-7 בערב מוונציה

תודה רבה על העזרה!

tomerav11  
#3159 נשלח : יום שישי 19 יולי 2019 13:53:07(UTC)
tomerav11


דירוג: שביליסט

קבוצות: חבר
הצטרף: 15/06/2019(UTC)
הודעות: 33

תודות: 9 פעמים
קיבל תודה: 5 פעמים ב 3 הודעות

נשלח במקור על ידי: Miri Gohberg עבור להודעה מצוטטת

האם אפשר לישון ב-tissi במקום ב-capanna trieste בתכנון שעשיתי?

שלום,

1. האם צריך נעליים מיוחדות למסלול? אם כן, אילו נעליים מומלץ לקנות?

2. אשמח לחוות דעת על המסלול שתכננתי - 8 ימים:

25.7 - נחיתה בוורונה ב-7 בבוקר ולינה ב-emma hotel
26.7 - הליכה ל-pederue
27.7 - הליכה ל-col gallina
28.7 - הליכה ל-averau
29.7 - הליכה ל-staulanza
30.7 - הליכה ל-capanna trieste
31.7 - הליכה ל-Sebastiano
1.8 - הליכה ל-Pian de Fontana
2.8 - סיום הטרק וטיסה ב-7 בערב מוונציה

תודה רבה על העזרה!

היי, הערה שלא קשורה שלך. אני עשיתי די דומה לשלך רק שביום השני החלפתי את col gallina בCamping Sass Dlacia מכיוון שזה נראה לי יום ארוך עם הרבה טיפוס שיכול לקחת 10~ שעות ויותר. יכול להיות שזה בתכנון שלך והכל בסדר אני פשוט לא חשבתי על זה בהתחלה שתכננתי כמו שלך.
האפשרויות לינה שסוטות מהמסלול זה מחליף את RIFUGIO SCOTONI‏‏‏‏‏. הלינה בCamping Sass Dlacia לא זולה לקחו לי 99 יורו על חדר עם מיטה זוגית כי זה מה שנשאר להם אבל הבנתי מהם שזה כולל סאונה, מכולת, מסעדות ועוד.

 

 

 

 

אמנון לנגי  
#3160 נשלח : שבת 20 יולי 2019 08:03:36(UTC)
אמנון לנגי


דירוג: שביליסט בכיר

Medals: שביליסט מומחה: מדליה זו הוענקה עבור תרומה לפורום בידע ובזמן וחלוקת הניסיון בשבילים בעולם עם גולשים אחרים

קבוצות: מנהל כללי
הצטרף: 27/02/2003(UTC)
הודעות: 4,019
גבר
ישראל
מיקום: ירקונה

תודות: 924 פעמים
קיבל תודה: 839 פעמים ב 634 הודעות

נשלח במקור על ידי: Miri Gohberg עבור להודעה מצוטטת
האם אפשר לישון ב-tissi במקום ב-capanna trieste בתכנון שעשיתי?
כן, אפשר. היום למחרת יהיה קצת ארוך, אבל בהחלט סביר. בסיפור הדרך גם המלצתי על לינה בטיסי על חשבון יום ארוך למחרת. 

נערך ע"י משתמש שבת 20 יולי 2019 08:11:50(UTC)  | סיבה: לא צויינה

thanks 1 משתמש הודה ל אמנון לנגי עבור הודעה מועילה זו.
Miri Gohberg ב 21/07/2019(UTC)
משתמשים הצופים בדיון זה
Guest (4)
173 עמודים«<156157158159160>»
עבור לפורום  
אינך יכול/ה לכתוב דיונים חדשים בפורום זה.
אינך יכול/ה להגיב לדיונים בפורום זה.
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה.
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך.
אינך יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה.
אינך יכול/ה להצביע לסקרים בפורום זה.