הכותרת של השרשור הזה משאירה רושם כאילו מספר המטיילים מחו"ל בשביל זניח. אני מכיר מספרים אחרים.
מספר התיירים מחו"ל בש"י בשנים 2015-2010 גדל לפחות בשני סדרי גודל לעומת השנים 2010-2005.
זה דומה לכל סטארטפ מצוי. קצב הגידול בתחילת הדרך גבוה מאוד ואחרי כן קצב הגידול מתמתן. אשמח אם בחמש השנים
הבאות מספר התיירים מחו"ל יוכפל ואף ישלש את עצמו, כי זו מטרה ברת השגה. הייתי מעדיף לראות כותרת מסוג:
"איך להגדיל את מספר התיירים מחו"ל שבאים לטייל בש"י" כי זה הדבר המרכזי בדיון.
את עיקר המענה צריכים לתת אנשי משרד התיירות. אני לא מתכוון להרפות מהם עד אשר הם יוציאו לפועל את התכניות שלהם,
גם אם צריך יהיה להמתין הרבה זמן.
לא מעטים נוטים לחשוב שהאינטרנט זו הדרך הכי טובה לשווק את השביל. זה נכון אך בעת זו המציאות שונה.
כמות המידע באנגלית על ש"י באינטרנט לא מעטה, בוודאי יחסית למצב בשנת 2006. כל מה שצריך זה לעשות GOOGLE.
לפני מספר חודשים שלחתי שאלה לחברי הפורום באנגלית: "איך שמעתם לראשונה על שביל ישראל?"
עד היום חזרו אלי קרוב ל-100 חברי פורום. רב מכריע שמע על השביל מחברים, משפחה, מפגשים
עם מטיילים ישראלים בשבילים בחו"ל, בקרו בארץ ראו סימון של ש"י, שאלו לפשר הסימון והחליטו לבוא.
מיעוט החליט לטייל בשביל על בסיס חיפוש ברשת.
המסקנה פשוטה: אנשים לא יודעים על קיומו של השביל, מישהו סיפר להם.
יש פעילות משותפת לארגן תערוכת ציורים על ש"י בגרמניה. ציירים ישראלים וציירים מחו"ל יציגו בתערוכה כזאת. תאריך היעד
הוא לספטמבר ש"ז, כאשר מתקיים הקונגרס הזה. הם עזרו בעבר וממשיכים לעזור בקידום השביל דרך האתר שלהם.
מילים כמו: "אני לא מבין למה תיירים צריכים לבוא לש"י" או "אני לא מבין למה כל כך קשה לנו מול גופים עקשנים....."
לא עוזרות בכלום. גם אם נהיה מארחים מעולים וקשובים לצרכי המטיילים מחו"ל, אבל בחו"ל לא ידעו שש"י קיים, לא עשינו
דבר.
אנחנו מארחים מצויינים, זו עובדה. על כך מעיד ומתפעל כל הייקר שמתארח אצל מלאכי השביל.
לא ברור לי כיצד מקשיבים לצרכי המטיילים מחו"ל מבלי לשאול אותם. הבעת בקורת זו אחת התכונות
הכי חזקות של העם היושב בציון.
אם למישהו יש רעיונות נוספים כיצד לשווק את השביל בחו"ל אז בבקשה תעלו אותם כאן.
נערך ע"י מנהל שבת 10 דצמבר 2016 12:28:17(UTC)
| סיבה: הסרת תוכן פרסומי/שיווקי